بانوی بدمینتون‌باز اصفهانی

مقام‌اولی بانوی جوان اصفهانی در مسابقات رنکینگ بدمینتون بزرگسالان

بانوی بدمینتون‌باز اصفهانی گفت: با اینکه رده سنی‌ام جوانان است در رقابت‌های رنکینگ رده بزرگسالان شرکت کردم و به مقام نخست دست یافتم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،یگانه کرمانی اظهار کرد: آبان ماه جاری مسابقات رنکینگ بدمینتون بانوان بزرگسال کشور در دو بخش انفرادی و دوبل به میزبانی قم برگزار شد.

وی به حضور 34 بازیکن در بخش انفرادی اشاره کرد و افزود: چون سال گذشته در همین رقابت‌ها مقام سوم را کسب کرده بودم و جزو 8 نفر برتر رنکینگ سال 95 محسوب می‌شدم، امسال با 16 نفری که از بین این 34 بازیکن بالا آمدند به صورت دوره‌ای در گروه‌های 4 نفره مسابقه دادم.

این بازیکن ادامه داد: بین این 16 نفر هم تنها من از استان اصفهان بودم و بقیه از استان تهران شرکت داشتند؛ نهایتا در مرحله یک‌چهارم نهایی با شکست حریف تهرانی به پیروزی رسیدم و در فینال در رقابت با بازیکنی از استان تهران موفق شدم ببرم و مقام نخست را کسب کنم.

وی یادآور شد: در واقع رده سنی خودم جوانان است و با حضور در مسابقات رنکینگ رده بزرگسالان توانستم به چنین عنوانی دست پیدا کنم.
کرمانی اذعان داشت: این مسابقات یکی از ملاک‌های انتخاب بازیکنان برای حضور در مسابقات بین‌المللی دهه فجر است که هر ساله در ایران برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به نتیجه‌‌ای که در این رقابت‌ها به دست آوردم، امسال پنجمین سالی است که در مسابقات بین‌المللی دهه فجر شرکت می‌کنم.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری مسابقات رنکینگ بدمینتون بانوان بزرگسال کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.