۴۰ درصد از کارمندان دولت در سوئیس در سر کارخود استرس دارند

براساس گزارش انجمن کارفرمایان سوئیس، تقریبا بیش از ۴۸ درصد از کارمندان دولتی این کشور از احساس نگرانی و استرس در محیط کار خود رنج می‌برند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری شین هوا؛ تازه‌ترین پژوهش‌ها در سوئیس نشان می‌دهد بیش از ۴۰ در صد از کارکنان دولتی این کشور از احساس نگرانی و استرس در محیط کار خود رنج می‌برند.

براساس گزارش انجمن کارفرمایان سوئیس، تقریبا ۴۸ درصد از کارمندانی که در گفتگو‌های پژوهشی شرکت کرده اند در سر کار خود احساس بیهودگی کرده و فاقد تاثیر گذاری هستند. این در حالی است که این رقم در سال ۲۰۱۵، ۳۸ درصد بوده است.

بر اساس این گزارش، پژوهشگران تلاش کرده اند در روند مطالعات و تحقیقات آماری و روان درمانی خود عوامل انگیزه، امنیت شغلی و بهداشت محیط کار کارکنان و کارمندان را بررسی و لحاظ کنند.

براساس گزارش ها، در حدود ۴۱ درصد از افرادی که مصاحبه شده اند از داشتن استرس و حتی استرس شدید در سر کار خود رنج می‌برند.

گابریل فیشر، رئیس مرکز سیاست اقتصادی انجمن تراویل سوئیس معتقد است کارکنان و کارمندان ناگزیرند روزانه خود را از احساسات و استرس تخلیه کنند.

لغو ساعت زدن و یادداشت ساعات کاری سبب شد کارکنان حتی چند ساعت بیشتر در محل کار خود به طور رایگان فعالیت کنند.
ادرین وتریچ رئیس انجمن تراویل سوئیس ضمن اعلام برخورد شدید با هرگونه تخطی یا نقض قوانین کار یا ساعات کاری بر حفظ و تقویت بهداشت محیط کار تاکید کرد.

کارکنان و کارگران بخش‌های خرده فروشی، مالی و بیمه وهمچنین افرادی که دارای تحصیلات ابتدایی هستند از نگران‌ترین افراد در پژوهش‌های اخیر به شمار می‌روند.

از اینرو، نتایج مطالعات و پژوهش‌های اخیر بر اهمیت فراگیری و ارتقا آموزش و تحصیلات عالی کارکنان و کارمندان با کمک کارفرمایان و حمایت دولت را ضروری می‌داند.

انتهای پیام/

استرس و افسردگی کارمندان سوئیسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار