سوء‌استفاده جنسی از کودکان؛ این‌بار در یکی از مهدکودک‌های چین

مقامات شهر پکن خواستار برکناری مدیر مهدکودکی شدند که مسئولان آن به سوءاستفاده جنسی از کودکان متهم هستند.

سوء‌استفاده جنسی از کودکان در یکی از مهدکودک‌های چینبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، مقامات شهر پکن روز شنبه خواستار برکناری مدیر مهدکودکی شدند که مسئولان آن به سوء استفاده جنسی از کودکان متهم هستند. رسانه های چین در این باره اعلام کردند سخنگوی منطقه «چائویانگ» پکن که مهدکودک «آر وای بی» در آن قرار دارد، درخواست برکناری مدیر متخلف این کودکستان را مطرح کرد.

همچنین بر اساس گزارش های منتشر شده، مقامات منطقه «چائویانگ» تحقیقات گسترده ای را درباره تخلفات صورت گرفته در این کودکستان آغاز کرده اند. به علاوه این مقامات، دستور تحقیق و بازرسی از سایر کودکستان های منطقه را صادر کرده اند تا با هر گونه تخلف احتمالی آنها مقابله شود.

بر اساس گزارش های رسانه ها، مسئولان و مربیان این کودکستان به کودکان دارو می دادند، سپس آنها را مورد سوء استفاده جنسی قرار می دادند. کودکانی که به این کودکستان می رفتند نیز اعلام کرده اند مورد آزار جنسی کارکنان و مربیان خود قرار می گرفته اند. انتشار این گزارش ها در رسانه ها، واکنش های گسترده ای را در فضای سایبری چین به همراه داشته است.

مسئولان این کودکستان متخلف پیشتر به علت ایجاد نگرانی در میان والدین کودکان و جامعه چین، عذرخواهی کرده بودند.

 

انتهای پیام/

 کودک آزاری در مهدکودکی در پکن

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار