طرح پاییزه کتاب در خراسان جنوبی آغاز شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت:طرح پاییزه فروش کتاب از امروز همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی آغاز شد.

 طرح پاییزه کتاب در خراسان جنوبی آغاز شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛محبی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت:در دومین طرح پاییزه،کتاب ها با تخفیف 20 تا 25 درصدی ارائه می شود که کتابفروشان در اولین روز اجرای این طرح، کتاب ها را با 35 درصد تخفیف عرضه می کنند.
وی با بیان اینکه کتابفروشی ها می توانند با مراجعه به سایت خانه کتاب به نشانی ketab.ir در دومین طرح پاییره کتاب ثبت نام کنند،افزود:طرح پاییزه کتاب با شعار " هر ورقش دفتریست." پس از طرح های کتابفروشی به وسعت ایران،عیدانه کتاب،تابستانه کتاب و پاییزه کتاب،هفتمین گام در راستای توجه به اعطای یارانه کتاب از طریق کتابفروشی ها است.
محبی گفت:در دومین طرح پاییزه کتاب خریداران می توانند در چند نوبت و از چند کتابفروشی،کتاب های عمومی را با 20 درصد تخفیف و کتاب های کودک و نوجوان را با 25 درصد تخفیف از کتابفروشی های عضو طرح خریداری کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود:طرح پاییزه کتاب از امروز در کتابفروشی های عضو طرح آغاز شده است و تا بیست و دوم آذر ماه جاری در مراکز استان ها و تا دوم دی ماه در شهرستان ها ادامه دارد.

انتهای پیام/غ

آغاز طرح پاییزه کتاب در خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.