3 پروژه در شهرستان نهبندان کلنگ زنی و افتتاح شد

همزمان با دهه وقف،سه پروژه با حضور مسئولان استانی در آستان مقدس امامزاده سیدالحسین (علیه السلام) و مسجد حضرت ابوالفضل نهبندان افتتاح و کلنگ زنی شد.

حجت الاسلام منصور هاشمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی امروز در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛از افتتاح سه پروژه در آستان مقدس امامزاده سیدالحسین (علیه السلام) و مسجد حضرت ابوالفضل نهبندان خبر داد و گفت:دهه وقف از بیست و پنجم آبان امسال آغاز و تا پنجم آذر ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در طول هفته وقف،برنامه های متعددی در سطح استان در حال اجرا است،‌افزود:هشت باب زائرسرا و هشت باب سوئیت امروز با حضور مسئولان شهرستان نهبندان در محل بقعه متبرکه امامزاده سیدالحسین افتتاح می شود.

حجت الاسلام منصور هاشمی گفت:ساخت سوئیت ها و زائرسراهای این بقعه متبرکه از اول تیرماه امسال آغاز و تا پایان آبان ماه با اعتباری بالغ بر ۲۶۴ میلیون ریال ادامه یافت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه پارکینگ مسقف مسجد حضرت ابوالفضل (علیه السلام) شهرستان نهبندان نیز امروز افتتاح می شود،‌ افزود: عملیات اجرایی این پروژه از اول مهرماه آغاز و تا نیمه آبان ادامه یافت.

وی گفت:این پروژه در مساحت ۵۰۰ مترمربع و با اعتبار ۳۰ میلیون تومان ساخته شده است.

حجت الاسلام هاشم منصوری افزود:کلنگ زنی پروژه تجاری مسکونی موقوفه حاج علی شهر نهبندان با سرمایه گذاری ۱۰۵ میلیون تومانی پروژه حاج حسین امروز انجام شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار