رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی:

سرمایه گذاران خارجی در آذربایجان غربی مورد حمایت قرار می گیرند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: سرمایه گذاران خارجی در آذربایجان غربی مورد حمایت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛جعفرصادق اسکندری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در بازدید از واحد تولیدی پرده‌های کرکره‌ای در بخش صومای برادوست ارومیه اظهار کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت در راستای حمایت از توسعه اشتغال زائی روستائی و عشایری از تولید کنندگان در این بخش‌ها حمایت جدی می‌کند.

وی گفت: این سازمان به منظور ایجاد اشتغال در مناطق روستایی برای تسهیل فرایند سرمایه گذاری نسبت به صدور مجوز‌های لازم برای سرمایه گذاران در این راستا فعالیت‌های مناسبی را انجام می‌دهد.

اسکندری با تاکید بر حمایت سازمان صنعت، معدن و تجارت از سرمایه گذاران خارجی افزود: واحد تولیدی پرده‌های کرکره‌ای زبرا که با سرمایه گذاری خارج از استان انجام شده، سبب ایجاد زمینه اشتغال برای ۱۰ نفر به صورت مستقیم و حداقل ۳۰ نفر غیر مستقیم شده و زمینه توسعه این واحد در روز‌های آینده نیز انجام می‌شود و از سوی دیگر با تکمیل چرخه تولید این واحد، برای ۲۰ نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال خواهد کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: تولیدات این واحد تولیدی به کشور‌های همسایه نیز صادر شده و امید است با توسعه تولیدات این واحد تولیدی گام‌های موثری در ایجاد اشتغال پایدار در این مناطق روستایی صورت پذیرد.

 

انتهای پیام/ن.م

حمایت از سرمایه گذاران در آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.