امام جمعه الیگودرز:

به جای بازی سیاسی، دولتمردان به زلزله زدگان کمک کنند

حجت الاسلام ارزنده گفت: متاسفانه برخلاف گفته خود وبجای خدمت رسانی به مردم بازی‌های سیاسی راه می‌اندازند تا دولت‌ها را مقصر نشان دهند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  حجت الاسلام محمد علی ارزنده درخطبه‌های نماز جمعه این هفته ظهر ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص) وشهادت امام حسن (ع)، امام رضا (ع) وهمچنین عرض تسلیت برای جانبختگان حادثه تلخ زلزله استان کرمانشاه گفت: همه انسان‌ها باید از حوادث درس عبرت بگیرند چرا که همه ما در فقر مطلق بسر می‌بریم وهمیشه درمعرض هزاران حوادث قرار داریم.

 وی افزود: عده‌ای از افراد در مناطق زلزله زده که اعضای خانواده خود را ازدست داده با این همه مصیبت در صحبت‌های خود اظهار می‌کنند که راضی به رضایت خداوند هستند و حتی زنی که از زیر آور نجات پیدا کرده نگران حجابش است این نمونه‌ها نشان دهنده اوج بزرگی ومتدین بودن مردم این مناطق می‌باشد.

 خطیب نماز جمعه الیگودرز ضمن قدردانی از کمک‌های مردم وخیرین شهرستان به زلزله زدگان گفت:طبق گزارش سازمان هواشناسی چند روز آینده شاهد بارش در مناطق زلزله زده هستیم و وظیفه همه ماست که برای هموطنان هر گونه کمک مادی در حد توان انجام دهیم ویا لوازم و امکاناتی که نیاز دارند به مراکز جمع آوری اهدانماییم.

 حجت الاسلام ارزنده اضافه کرد:متاسفانه دولت برای حیات دو تیم فوتبال کمک ۱۰۰ میلیارد تومانی می‌کند، ولی برای حیات مردم زلزله زده‌ای که در مقابل دشمنان ایستادند و حماسه‌ها خلق کردند هیچگونه اعتباری در اختیار مسوولین قرار نمی‌دهد تا بتوانند به حادثه دیدگان کمک نمایند و نشان از نگاه تبعیض آمیز دولت به بحران‌ها است.

 امام جمعه الیگودرزبیان کرد: متاسفانه برخی اعلام می‌کنند که زلزله را نباید سیاسی کنیم، ولی خود بجای کمک به مردم بازی‌های سیاسی راه می‌اندازند.

 حجت الاسلام ارزنده گفت: بر اساس آمار تنها دو نفر در واحد‌های مسکن مهرجان خود را ازدست داده اند، ولی عده‌ای با راه اندازی بازی‌های سیاسی بدنبال مقصرنشان دادن دولت‌های قبل هستند این در حالی است که دولتمردان بیمارستانی را که در سال جاری افتتاح نمودند و در زلزله بصورت صد در صد آن را تخریب کرد پیمانکاران را مقصر می‌دانند.

 وی به خدمات وتلاش‌های نیرو‌های ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در امدادرسانی به زلزله زدگان اشاره کرد و گفت: اگر نیرو‌های نظامی وامدادی در منطقه نبودند معلوم نبود که حادثه دیدگان چگونه وضعیتی داشتند دولتمردان بجای بازی‌های سیاسی به فریاد زلزله زدگان برسند.

 مسوول ستاد احیا امربه معروف ونهی از منکرشهرستان گفت: اربعین نمایش همبستگی و وحدت مسلمانان و آزادی خواهان جهان است، ولی متاسفانه عده‌ای بدنبال ایجاد شبهه افکنی در این حرکت عظیم هستند ودر نقاط مختلف کشور بدبنال اجرای اهداف شوم خود هستند.

 حجت الاسلام ارزنده از تلاش‌های رییس ستاد عتبات و عالیات ومسوولین شهرستان در برپایی موکب در الیگودرز قدردانی کرد: امسال در سراسر استنان‌های کشور موکب‌هایی جهت پذیرایی از زائرین برپا شد که در شهرستان با تلاش حجت الاسلام ترکی رییس ستاد عتبات و عالیات و مجموعه سقاخانه امام هشتم (ع) در الیگودرز موکبی برپا نمودند ازده‌ها هزار زائر اربعین پذیرایی بعمل آمد.

انتهای پیام/د

دولتمردان بجای بازی‌های سیاسی به زلزله زدگان کمک کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.