امام‌جمعه ازنا؛

وضعیت آب ناسالم ازنا با افتتاح تصفیه‌خانه حل شود

امام‌جمعه ازنا نیز در خطبه‌های نماز جمعه شهر ازنا اظهار داشت:مسئولان شهرستان و استان سعی وافری کنند که جاده ازنا و شازند اجرایی شود و وضعیت ناسالم آب ازنا با افتتاح تصفیه‌خانه حل شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سید داود شاه‌چراغی امام‌جمعه ازنا افزود: اسلام برای همه مراحل زندگی بشر برنامه تنظیم کرده است و حتی در معماری و شهرسازی هم اسلام برنامه دارد.

امام‌جمعه ازنا با اشاره به پیاده‌روی اربعین عنوان کرد:از همه‌کسانی که در این کنگره با عظمت شرکت کرده‌اند باید قدردانی کنیم، زیرا آن‌ها به عنوان مبلغ و سفیر در این کنگره بعد از بازگشت به وطن خواهند بود.

وی گفت: برای معرفی اسلام به دنیا سبک زندگی اسلامی است و اگر زیبایی‌هایی زندگی اسلامی را خوب جلوه دهیم مردم به این سبک زندگی اسلامی معتقد و علاقه‌مند می‌شوند. 

وی تصریح کرد: ما باید از این ظرفیت عظیم که در کنگره اربعین شرکت کرده‌اند استفاده کنیم تا بتوانیم مکتب اهل‌بیت را به دنیا بشناسانیم و با نااهلان و دشمنان اسلام مقابله کنیم.

شاه‌چراغی به افراطی‌گری افرادی در مذهب شیعه شاره کرد و گفت: افرادی افراطی در مذهب شیعه هستند که با هزینه‌هایی فراوان می‌خواهند مکتب اهل‌بیت را به جهان معرفی کنند که کار‌هایی آن‌ها نه‌تن‌ها در خدمت اهل‌بیت نیست بلکه در راستای دشمنان اسلام حرکت می‌کنند.

وی اظهار داشت: در این اواخر همین افراطی‌ها در حال ساخت فیلم با هزینه ۲۰۰ میلیون دلار برای حضرت زهرا (س) هستند که بازیگران این فیلم مسیحی هستند و ساخت این فیلم به یک کمپانی خارجی محول شده است که حتی از سیره اهل‌بیت چیزی نمی‌دانند و با ساخت این فیلم می‌خواهند اختلاف را بین شیعه و سنی را دامن بزنند و به مقدسات اهل تسنن بتازند.

امام‌جمعه ازنا به آخرین حضور خود در نماز جمعه ازنا اشاره کرد و افزود: خدا را شاکر هستم مدتی خدمت‌گزار مردم خوب و متدین ازنا بوده‌ام.

وی از مسئولان شهرستان و استان خواست که بیش از بیش به مرم ازنا توجه کنید چراکه این مردم با مکتب امام (ره) قبل از انقلاب و بعد از انقلاب و در دوران دفاع مقدس شهدایی را تقدیم این مرزبوم کرده‌اند و دارای کارنامه درخشانی هستند.

انتهای پیام/م

حل وضعیت آب ناسالم ازنا با افتتاح تصفیه‌خانه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.