امام جمعه پلدختر:

مسئولان به مشکلات فرهنگی پلدختر توجه ویژه کنند

امام جمعه پلدختر گفت: شهرستان پلدختر مشکلات فراوانی به ویژه از نظر فرهنگی دارد که نیازمند رسیدگی و توجه ویژه مسئولان استانی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام محمد سوری امام جمعه پلدختر در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه پلدختر افزود: شهرستان پلدختر هویزه ثانی است و از استاندار لرستان انتظار می‌رود توجه بیشتری به این شهرستان داشته باشد.

وی اظهار کرد: از نماینده ارشد دولت در لرستان و مسئولان استانی انتظار می‌رود توازن را در رسیدگی به شهرستان‌های استان رعایت کنند.

امام جمعه پلدختر افزود: اگر قرار است اقتصاد مقاومتی در استان اجرا و لرستان به عنوان مولد معرفی شود باید بتوان به اقتصاد کشور کمک کرد که لازمه آن رسیدگی به همه شهرستان‌های استان است.

وی گفت: مردم خواستار پیشرفت در سراسر کشور، استان و شهرستان هستند و خود می‌توانند خواسته‌ها و مشکلات خود را بی پرده بیان کنند.

حجت الاسلام سوری افزود: ممکن است مسئولی ملاحظاتی داشته باشد و نتواند خواسته و مطالبه مردم را آنطور که باید بیان کند بنابراین لازم است مسئولان استانی مدیران شهرستانی را در خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم کمک کنند.

انتهای پیام /م

توجه ویژه مسئولان به مشکلات فرهنگی پلدختر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.