امام جمعه پلدختر:

مسئولان باید سریع تر به زلزله زدگان رسیدگی کنند

امام جمعه پلدختر با قدردانی از کمک‌های مردمی به زلزله زدگان گفت: طبق وضعیت حاکم در منطقه زلزله زده عمق و گستردگی حادثه بسیار زیاد است و متاسفانه زلزله زدگان با مشکلات فراوانی مواجه هستند که مسئولان باید در ساماندهی این وضعیت تسریع کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام محمد سوری در خطبه‌های نماز جمعه پلدختر افزود: وضعیت ناشی از زمین لرزه اخیر مردم استان کرمانشاه به لحاظ خدماتی، امنیتی و اورژانسی نیازمند مدیریت جهادی، سریع و جامع است.

وی با تسلیت در گذشت جان باختگان زلزله و آرزوی سلامتی برای مجروحان حادثه گفت: مردم نوع دوست کشور در حرکتی بی نظیر به یاری هموطنان شتافتند و همدردی خود را با کمک‌های نقدی و غیر نقدی اعلام کردند.

حجت الاسلام سوری ضمن تقدیر از تمام نهاد‌هایی که از همان ساعات اولیه با تلاش به آسیب دیدگان کمک کردند، افزود: بنا بر اطلاعاتی میدانی از کرمانشاه، آسیب دیدگان به پوشاک، پتو و مواد غذایی مانند برنج، حبوبات و روغن نیاز دارند که لازم است از طریق مجاری تعریف شده این کمک‌ها ارسال شوند.

وی در ادامه گفت: هرچند عمق این حادثه زیاد و بسیار سنگین و تاسف بار بود، اما انسانیت، وحدت و نوع دوستی مردم در مواقع حوادث و بلایای طبیعی را نشان داد.

وی افزود: آنچه مهم است با وجود فصل سرما و احتمال بارندگی توجه و تسریع مسئولان در ساماندهی زلزله زدگان بی سرپناه است.

خطیب جمعه خرم آباد در فرازی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: عربستان و رژیم صهیونیستی می‌خواهند محبوبیت حزب الله لبنان که تشیع و تسنن همه آن را قبول دارند را از بین ببرند.

وی افزود: می‌خواهند ذهن‌ها را به سمت لبنان متمرکز کنند لذا مسئولان نظامی و انتظامی کشور ما باید هوشیار باشند تا دشمن جرات تعرض نداشته باشد.

حجت الاسلام سوری گفت: مسئولان کشور باید آمادگی کامل در برابر یاوه گویی‌های عربستان و رژیم صهیونیستی داشته باشند.

انتهای پیام/د

مسئولان در ساماندهی زلزله زدگان تسریع کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.