معاون بنیاد شهید در بیرجند:

تمام مطالبات خانواده‌های شهدا در خراسان‌جنوبی پرداخت شد

معاون توسعه و مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از پرداخت تمامی مطالبات خانواده شهدای خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛سید منصور میرمرادی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت:اگرچه  همه مسؤولان کشور تلاش می‌کنند ولی کار را آنهایی کردند که با هدیه کردن جان خود از این آب و خاک پاسداری کردند تا سایه امنیت در کشور فراهم شود.

وی افزود:کار بزرگ شهدا با هر چه ما خدمت کنیم جبران نمی‌شود.

سید منصور میرمرادی با اشاره به اینکه آمار شهدا،آزادگان،ایثارگران و رزمندگان در خراسان‌جنوبی نشان از اهمیت و جدیت مردم این استان برای دفاع از کشور و تعهد داشتن به نظام جمهوری اسلامی ایران دارد،افزود:هدف اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران براساس آنچه در چشم‌انداز سازمانی آن آمده، ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:با توجه به این هدف هر اقدامی که در سیاست‌های کلان بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت می‌گیرد در راستای رسیدن به هدف اصلی است،بنابراین خدماتی که انجام می‌گیرد سعی می‌شود با صبقه فرهنگی باشد.

وی افزود:امروز خوشبختانه در خراسان‌جنوبی گام‌های بلندی در راستای تأمین نیازهای خانواده‌های شهدا،ایثارگران، جانبازان و آزادگان انجام گرفته است.

سید منصور میرمرادی به توسعه زیرساخت‌های استان در حوزه فناوری و خدمت‌رسانی اشاره کرد و افزود:ساخت مرکز توانبخشی در 32 استان کشور آغاز شده و هر چند این اتفاق در خراسان‌جنوبی دیر اتفاق افتاد اما این استان در این حوزه پیشگام شد و در حال حاضر این مرکز به بهره‌برداری رسیده و مورد استفاده خانواده‌های شهدا و ایثارگران و عموم مردم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/غ

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت،هدف اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار