فرماندار اصفهان:

عشایر از اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده بهره‌مند خواهند شد

فرماندار اصفهان گفت: با اقدامات و پیگیری‌های صورت گرفته، عشایر نیز از اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد رضوانی در نخستین جلسه شورای عشایری شهرستان اصفهان، با اشاره به اهمیت توجه به امور عشایر، اظهار داشت: امیدواریم با همدلی و همکاری دستگاه‌های ذی مدخل بتوانیم در راستای خدمت به عشایر شهرستان که بنا به فرموده حضرت امام(ره) از ذخایر انقلاب هستند، گام‌های مؤثری برداریم.

وی بر انجام اقدامات لازم در جهت رفع مشکلات عشایر تأکید کرد و افزود: مشکلات مربوط به مجتمع دام‌پروری نصرآباد باید با مشارکت دستگاه‌های ذی مدخل مرتفع و اقدامات مقتضی برای احداث این مجتمع در اسرع وقت صورت پذیرد.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه عشایر در سال‌های گذشته از اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده بی‌بهره بوده‌اند، اظهار داشت: با اقدامات و پیگیری‌های صورت گرفته، عشایر نیز از اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده بهره‌مند خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بالای تولید محصولات لبنی توسط عشایر جرقویه و نیاز آن‌ها به نفت سفید، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، نسبت به انجام اقدامات مقتضی در این راستا گام بردارد.

رضوانی در ادامه تصریح کرد: با توجه به مشکلات مربوط به آب‌رسانی سیار، شرکت آبفا و آبفار در جهت رفع مشکلات عشایر و تأمین آب شرب آنان، همکاری لازم را با سازمان امور عشایر استان انجام دهند.

وی افزود: اداره صنعت، معدن و تجارت، با مشارکت دیگر دستگاه‌ها، تمهیدات لازم را در راستای ایجاد بازار مطمئنی برای عرضه و فروش محصولات عشایر انجام دهند.

معاون استاندار اصفهان، پیرامون موضوع گردشگری نیز عنوان کرد: دستگاه‌های متولی عشایر با همکاری اداره میراث فرهنگی شهرستان نسبت به برنامه‌ریزی و هدایت و جذب توریست در مناطق عشایرنشین اقدام و زمینه را برای کمک به اقتصاد عشایر و توسعه صنعت گردشگری شهرستان فراهم سازند.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری جلسه شورای عشایری شهرستان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.