رئیس رسانه ملی در بازديد از موكب مشترک اوقاف و حسینیه اعظم زنجان در سامرا:

اهتزاز پرچم حسينی در سراسر عالم از دستاوردهای حماسه اربعين است

دكتر علی‌عسكری گفت: وحدت و به اهتزاز درآمدن پرچم حسينی در سراسر عالم از دستاوردهای حماسه اربعين حسينی است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دكتر علی‌عسكری رئیس سازمان صدا و سیما، در بازدید از موكب مشترک اوقاف، حسینیه و زینبیه اعظم زنجان در سامرا درباره حماسه اربعین حسینی اظهار داشت: این حماسه نمایانگر قدرت عظیم شیعیان است و وحدت، یگانگی و به اهتزاز درآمدن پرچم حسینی در سراسر عالم از دستاوردهای این رویداد بی‌نظیر است.

وی با اشاره به اینكه همایش اربعین حسینی از نظر كمیت و كیفیت در دنیا بی‌نظیر است، تصریح كرد: زیارت 20 میلیون نفر در ایام اربعین حسینی، بدون پیش‌بینی مكان و میزبانی فوق‌العاده مردم عراق نشان از عشق و علاقه وافر مردم به امام حسین (ع) است.

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: حماسه عظیم اربعین حسینی یک كار اردویی و جهادی است و موضوع فراگیر شدن پیاده‌روی اربعین حسینی یک اتفاق بی‌نظیر در عالم است كه با محور سیدالشهداء (ع) و با هدف وحدت و یكدلی امت اسلامی صورت می‌گیرد.

علی‌عسكری با بیان اینكه پیروان امام حسین (ع) با حضور در مراسم اربعین حسینی در واقع مسیری كه حضرت زینب (س) طی كرد را ادامه می‌دهند، افزود: حماسه پیاده روی اربعین رویدادی است كه هر روز رشد می‌كند و در بین جهانیان نیز این امر مطرح است و بزرگترین تبلیغ برای حق همان است كه امام حسین (ع) برای آن جنگید.

وی با بیان اینكه پیاده‌روی اربعین در بین جهانیان باعث گسترش دین اسلام شده است، خاطرنشان كرد: امیدواریم جماعتی كه به این منطقه می‌رسند، در تاریخ نیز تاثیرگذاری لازم را داشته باشند.

 

انتهای پیام/

 

دکتر علی عسکری از موكب مشترک اوقاف و حسینیه اعظم زنجان در سامرا بازدید کرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۱۷ آبان ۱۳۹۶
اسلام علیک یا ابا عبدالله الحسین
آخرین اخبار