رئیس سازمان صدا و سیما بستن هشت مركز رسانه‌ای به دست رژیم صهیونیستی را محكوم كرد

دکتر علی عسکری با اشاره به یورش نیروهای صهیونیستی به هشت مركز رسانه‌ای در كرانه باختری گفت: این حركت بیانگر نگرانی شدید صهیونیست‌ها از تاثیر رسانه‌های مقاومت است.

رئیس سازمان صدا و سیما بستن هشت مركز رسانه‌ای به دست رژیم صهیونیستی را محكوم كردبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ دكتر علی‌عسكری رئیس سازمان صداوسیما بعد از دیدار با مدیران رادیو و تلویزیون‌های اسلامی در دفتر بیروت با اشاره به یورش نیروهای رژیم صهیونیستی به هشت مركز رسانه‌ای در كرانه باختری رود اردن در فلسطین اشغالی در مصاحبه با خبرنگاران صدا و سیما گفت: این حركت صهیونیست‌ها بیانگر نگرانی شدید آن‌ها از تاثیر رسانه‌های مقاومت است.

 وی افزود: سكوت حامیان رژیم صهیونیستی و به ویژه آمریكا در قبال این حركت صهیونیست‌ها، بار دیگر دروغ بودن ادعاهای آن‌ها در خصوص آزادی بیان را مشخص كرد.

رئیس رسانه ملی با بیان اینكه ائتلاف آمریكا - صهیونیستی مخالف هرگونه رسانه مروج فرهنگ مقاومت و ایستادگی است،افزود: رسانه‌های جبهه مقاومت با این‌گونه حركات بیش‌تر از گذشته به اهمیت كارشان پی ببرند و نسبت به تبیین حقایق و گسترش فرهنگ مقاومت تلاش كنند.

دكتر علی‌عسكری تاكید كرد: صهیونیست‌ها به زودی جواب این كار خود را از مقاومت خواهند گرفت.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
مرگ بر اسراییل
آخرین اخبار