رئیس رسانه ملی از جمشید مشایخی عیادت کرد

علی عسکری رئیس رسانه ملی شب گذشته به عیادت هنرمند پیشكسوت جمشید مشایخی رفت و جویای احوال وی شد.

رئیس رسانه ملی از جمشید مشایخی عیادت کردبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما شب گذشته به همراه معاون سیمای رسانه ملی، از جمشید مشایخی هنرمند برجسته تلویزیون، سینما و تئاتر در بیمارستان عیادت كرد و در گفتگو با پزشك معالج وی در جریان مراحل درمان این هنرمند قرار گرفت.

دكتر علی‌عسكری استاد مشایخی را از سرمایه‌های ارزشمند هنر به ویژه تلویزیون دانست و ابراز امیدواری كرد به زودی این هنرمند صاحب نام، سلامت خود را باز یابد و دوباره صفحه تلویزیون و عرصه سینما از وجود وی بهره‌مند شود.

در این دیدار جمشید مشایخی ضمن قدردانی و تشكر از توجه رئیس سازمان صداوسیما گفت: این‌گونه توجهات باعث دلگرمی هنرمندان می‌شود و برای ما بسیار ارزشمند است. این هنرمند برجسته سینما و تلویزیون در این دیدار كوتاه، دغدغه‌های خود را هم در زمینه مسائل فرهنگی بیان كرد.

جمشید مشایخی در میان پنج ستاره سینما و تلویزیون ایران، بیشترین تعداد سریال را (44 سریال) برای تلویزیون كار كرده است كه معروف‌ترین آن، سریال هزاردستان و نقش خاطره‌انگیز رضا خوشنویس است. مشایخی 83 ساله مدتی است به دلیل عارضه كلیوی در بیمارستان بستری است و به گفته پزشكان تا هفته آینده بهبود كامل خود را بدست می‌آورد.

 

انتهای پیام/

عیادت رئیس رسانه ملی از جمشید مشایخی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار