مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تبریز ؛

پاکسازی مناطق تاریخی شهر در ‌آستانه تبریز ۲۰۱۸

اصغری از پاکسازی مناطق تاریخی با مشارکت مناطق ده گانه شهرداری تبریز و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان خبرداد.

پاکسازی مناطق تاریخی شهر در ‌آستانه تبریز ۲۰۱۸به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛علیرضا اصغری سازمان مدیریت پسماند تبریز با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان و مناطق ده گانه شهرداری تبریز، در آستانه ۲۰۱۸ اقدام به خدمات تنظیفی و آموزش‌‌‌‌های شهروندی در مناطق تاریخی و موزه‌‌‌های سطح شهر می‌‌‌نماید.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند با اعلام این مطلب اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه‌‌‌ای که بین دو سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان آذربایجان شرقی در سال ۹۵ صورت گرفته است، سازمان مدیریت پسماند با همکاری و مشارکت مناطق ده گانه شهرداری تبریز در آستانه تبریز ۲۰۱۸ اقدام به تنظیف و ارائه آموزش‌‌‌های شهروندی می‌‌‌‌‌کند.

وی بیان داشت: سازمان مدیریت پسماند در چند روز اخیر، با همکاری شهردار و معاونین خدمات شهری مناطق ده و چهار اقدام به پاکسازی اطراف مسجد حسن پاشا و پل تاریخی آجی چای نموده است.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند در پایان گفت: تهیه و نصب باکس‌‌های جمع آوری زباله و پاکسازی محوطه مناطق تاریخی در راستای آماده سازی این مناطق برای میزبانی شایسته از میهمانان و گردشگران است.

انتهای پیام/خ

نصب باکس‌‌های جمع آوری زباله و پاکسازی محوطه مناطق تاریخی درتبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار