مدیر امور منابع آب اردستان

پاکسازی مسیر رودخانه روستای بغم اردستان پس از 10 سال

مدیر امور منابع آب اردستان از آغاز عملیات پاکسازی رودخانه روستای بغم در دهستان علیای این شهرستان از نخاله ها و ضایعات پس از نزدیک به 10سال خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا سلیمی  گفت: مسیر رودخانه فصلی بغم که همجوار کیلومتر 30 جاده اردستان به اصفهان است، از سال 1387 تاکنون به دلیل انباشت نخاله ها و ضایعات جاده سازی برای عبور سیلاب مسدود بود و خطر این روستا را تهدید می کرد.

وی افزود: پیمانکار متخلف با پیگیری قضایی از سال 1392 با همکاری سایر دستگاه ها در نهایت به تخلیه بستر محکوم شده زیرا نزدیک به 800 متر طول رودخانه با عرض 15 و ارتفاع 1.5 متر پوشیده از نخاله راه سازی است.

مدیر امور منابع آب اردستان بیان کرد: نزدیک به یک هزار کامیون ضایعات در مجموع در این رودخانه تخلیه شده و حمل آن بیش از 500 میلیون ربال هزینه دارد که پیمانکار موظف به پرداختن همه مبلغ است.

او با تاکید اراده استوار این مجموعه برای برخورد قانونی با متجاوزان به حریم رود خانه ها و مسیل ها در شهرستان اضافه کرد: روستائیان و سایر افرادی که در نزدیکی رودخانه های فصلی زندگی می کنند باید با رعایت حریم، از تخلیه نخاله ها، ضایعات و تصرف غیرقانونی خودداری کنند تا با زیان های آتی روبرو نشوند.

 

انتهای پیام/م

 

پاکسازی مسیر رودخانه روستای بغم اردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار