مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد؛

تشکیل کارگروه زیربنایی توسعه و عمران شهرک صنعتی بزرگ شیراز

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از تشکیل کارگروه زیربنایی توسعه و عمران شهرک صنعتی بزرگ شیراز باهدف رفع مشکلات این شهرک صنعتی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احد فتوحی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در نخستین جلسه کارگروه زیربنایی توسعه و عمران شهرک صنعتی بزرگ شیراز،گفت: این شهرک صنعتی که از بزرگ‌ترین شهرک‌های صنعتی کشور محسوب می‌شود، مهم‌ترین قطب صنعتی استان فارس به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان فارس در شهرک صنعتی بزرگ شیراز مستقر هستند، افزود: این موضوع بیانگر اهمیت راهبردی این شهرک صنعتی است، بنابراین باید با توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها و رفع چالش‌ها و مشکلات، بهترین خدمات به صنعتگران ارائه شود.

فتوحی بابیان اینکه شهرک صنعتی بزرگ شیراز با دارا بودن واحد‌های مطرح و شاخص کشور در حوزه‌های مختلف صنعتی نقش مهمی در تولید و صادرات بر عهده دارد، ادامه داد: در حال حاضر حدود ۳۹۰۰ قرارداد با متقاضیان در این شهرک صنعتی منعقدشده و ۱۷۰۰ واحد تولیدی، صنعتی و صنفی با اشتغال‌زایی افزون بر ۱۸ هزار نفر در این شهرک صنعتی مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی تکمیل زیرساخت‌ها در فاز‌های توسعه این شهرک صنعتی در حال انجام است، بیان کرد: باید برنامه‌ریزی دقیقی برای اجرای کیفی طرح‌های عمرانی انجام شود.

مدیر عامل این شرکت بابیان به اینکه بخش زیادی از اراضی این شهرک صنعتی به سرمایه‌گذاران واگذارشده است، از اعضای کارگروه زیربنایی توسعه و عمران شهرک صنعتی بزرگ شیراز خواست مباحث توسعه اراضی این شهرک صنعتی را در دستور کار خود قرار دهند.

فتوحی، تأمین پایدار آب موردنیاز واحد‌های صنعتی، رفع مشکلات زیرساختی در حوزه‌های تأمین برق و گاز و شبکه مخابراتی، اجرای طرح‌های زیباسازی و بهبود وضعیت مبلمان شهری و نظارت بر نگهداری تأسیسات زیربنایی و نظارت بر فعالیت شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز را از مواردی که باید موردتوجه کارگروه زیربنایی توسعه و عمران شهرک صنعتی بزرگ شیراز قرار گیرد، عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خواستار پایش مستمر واحد‌های صنعتی و طرح‌های در حال ساخت در این شهرک صنعتی شد و تصریح کرد: برای رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار باید رفع مشکلات واحد‌های صنعتی جزء اولویت‌ها باشد.
انتهای پیام/ر

 تشکیل کارگروه جهت توسعه وعمران شهرک صنعتی شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار