كماندار قمی در جایگاه سوم رنكينگ ايران

رضا ده پرور،کماندار قمی در مرحله نخست مسابقات قهرمانی تیراندازی با کمان کشور بر سکوی سوم ایستاد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛فتحی، دبیر هیئت‌‌ تیراندازی با کمان استان قم گفت: در مسابقات مرحله نخست رنکینگ تیراندازی با کمان قهرمانی ایران که حدود یک ماه قبل به میزبانی گرگان به انجام رسید، رضا ده‌پرور به نمایندگی از هیئت‌ قم بعد از درخشش در رقابت‌های نوجوانان ایران و دعوت به تیم ملی، موفق به کسب مقام سوم شد.

وی افزود: نفر دوم و نایب‌قهرمان این رقابت‌ها کماندار باشگاه خورشید قم یعنی احمد صالح بود و سیدعلیرضا بنی‌اشراف در جایگاه سوم قرار گرفت، ضمن اینکه در بخش بانوان فاطمه مصباحی از تیم هیئت تیراندازی با کمان قهرمان شد و خانم‌ها موسوی و لطفیان از باشگاه خورشید رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

 دبیر هیئت‌‌ تیراندازی با کمان استان قم در ادامه خاطر نشان کرد:به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش اقدام به برگزاری رقابت‌های تیراندازی با کمان قهرمانی مردان قم صورت گرفت و این پیکارها با حضور کمانداران قم در مسافت 18متر داخل سالن به انجام رسید.

فتحی با بیان اینکه خانه تیراندازی با کمان مجموعه ورزشی شهدای 15 خرداد قم میزبانی این رقابت‌ها را انجام داد، ابراز کرد: این رقابت‌ها در دو مرحله به انجام رسید و بعد از برگزاری مرحله نخست در مجموعه ورزشی خورشید منطقه صدوق قم، برای برگزاری مرحله دوم برنامه‌ریزی شد.

وی اضافه کرد: این مسابقات با مشارکت مدیریت مجتمع ورزشی خورشید به انجام رسید و کمانداران این مجتمع و همچنین تیراندازانی از پایگاه‌های مساجد و هیات تیراندازی با کمان قم برای کسب عناوین برتر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 دبیر هیئت‌‌ تیراندازی با کمان استان قم با اشاره به نفرات برتر این دوره از رقابت‌ها گفت: نفرات اول و سوم این مسابقات از پایگاه‌های مساجد قم بودند،سعید غلامی با کسب بیشترین امتیاز به مقام نخست و عنوان قهرمانی دست یافت.

انتهای پیام/ش

درخشش کماندار قمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار