رقابت تیراندازان نوجوان قمی برای حضور در تیم ملی

مسابقات تیراندازی قهرمانی نوجوانان کشور از ۱۱ شهریور تا ۱۴ شهریور در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛تیم تیراندازی نوجوانان استان قم با ترکیبی از دختران و پسران تیرانداز در حالی در مسابقات انتخابی تیم ملی مسابقه می‌دهد که قم در هر ۲ بخش پسرانم و دختران به دنبال کسب سهمیه دعوت به اردوی ملی است.

رقابت‌های تیراندازی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در رده سنی نوجوانان به منظور پایه سازی برای تیم‌های ملی و شناسایی استعدادهای نوجوان برگزار می‌شود که تیم قم در این مسابقات در بخش تفنگ بادی بانوان مینا روحیان را در ترکیب خود دارد،تیراندازان نوجوان قم در ۲ بخش پسران و دختران برای حضور در تیم ملی رقابت می‌کنند.

مینا روحیان دختر نوجوان تیرانداز قم اخیراً از سوی رسانه‌ها در انتخاب برترین‌های ورزش استان قم در بخش پدیده‌های زیر ۱۶ سال دختر در جمع نفرات برتر قرار گرفت و چهارمین پدیده دختر سال ۹۵ ورزش قم شد.

در رشته تپانچه بادی بانوان ریحانه حیدری برای استان قم مسابقه می‌دهد و محدثه شکاری عبدالرحمانلو دومین نفر شرکت کننده در این بخش از قم است تا پرونده حضور دختران نوجوان تیرانداز قم در این مسابقات با حضور ۳ تیرانداز بسته شود.

اما در بخش پسران، در رشته تفنگ بادی سهیل ملاحسینی، حسین رشیدی و محمدصادق امجدی برای تیم تیراندازی قم رقابت می‌کنند و در تپانچه بادی محمد معین رعیت مبارک آبادی، عرفان حاج علی و علی بزرگ زاده دیگر نفرات حاضر در ترکیب تیم هستند.

مسابقات تیراندازی قهرمانی نوجوانان کشور از ۱۱ شهریور تا ۱۴ شهریور در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود. این در حالی است که قم امسال در لیگ برتر تیراندازی مردان کشور نیز حاضر است اما در هفته‌های اول و دوم موفق به کسب پیروزی نشده است.

انتهای پیام/ح

تیراندازان نوجوان قم برای حضور در تیم ملی رقابت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار