رحیم صفوی:

مدعیان آزادی با حمایت از رژیم کودک‌کش بیش از پیش رسوا شده‌اند

مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور نیرو‌های مسلح گفت: امروز مردم مظلوم غزه مقابل چشم جهانیان توسط رژیم صهیونیستی قتل عام می‌شوند و مدعیان دروغین آزادی مقابل این جنایات وحشیانه سکوت کرده اند.

سرلشکر سیدیحیی رحیم‌صفوی دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور نیرو‌های مسلح روز گذشته با حضور در غرفه انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از فعالیت‌های علمی این دانشگاه تجلیل کرد.

رحیم صفوی گفت: یکی از نیاز‌های امروز جامعه شناخت ادیان و مذاهب است و ریشه بسیاری از اختلافات اگر دقیق مورد بررسی قرار گیرد به جهت عدم شناخت صاحبان ادیان و مذاهب از یکدیگر است و کاری که شما در دانشگاه ادیان و مذاهب انجام می‌دهید شایسته تقدیر است.

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور نیروهای مسلح ادامه داد: جهان امروز دوران سختی را پشت سر می‌گذارد و ما شاهد برخی ناعدالتی‌ها و ظلم و جنایت علیه بشریت هستیم و سردمداران غربی با وارونه کردن برخی ارزش‌های انسانی بزرگترین جنایت را بر علیه بشریت رقم می‌زند.

این استاد دانشگاه افزود: امروز مردم مظلوم اما مقاوم غزه مقابل چشم جهانیان توسط رژیم خبیث صهیونیستی قتل عام می‌شوند و مدعیان دروغین آزادی، حقوق بشر، زنان و کودکان مقابل این جنایات وحشیانه سکوت کرده و با حمایت تجهیزاتی و رسانه‌ای از رژیم جعلی صهیونیستی بیش از پیش نزد جهانیان رسوا شدند.

رحیم صفوی با اشاره به اینکه همه ما وظیفه داریم صدای مظلومان جهان باشیم گفت: وجدان‌های آزدی‌خواهان جهان مقابل این بی عدالتی‌ها به درد آمده و در حال بیدار شدن است و اعتراض دانشجویان دانشگاه‌های آمریکایی و اروپایی و مردم جهان به این جنایات دلیل این مدعی است و در این میان نقش دانشگاهیان بسیار مهم و ارشمند است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار