دعوت تیرانداز قمی به اردوی تیم ملی

هادی غرباقی تیرانداز جوان و برجسته استان قم به اردوی تیم ملی تیراندازی مردان دعوت شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم  ؛فدراسیون تیراندازی فهرست نفرات دعوت شده به اردوی تیم‌های ملی تیراندازی مردان و زنان کشورمان را اعلام کرده است که سهم تیراندازی قم از حضور در اردوی تیم‌های ملی ۳ ورزشکار است.

مهم‌ترین رخداد در این زمینه این است که برای نخستین بار در تاریخ تیراندازی قم، یک ورزشکار تیرانداز قمی به اردوی تیم ملی تیراندازی مردان دعوت شده است تا پس از حضور بانوان تیرانداز در تیم‌های ملی، این بار قم در بخش مردان که رقابت در آن پیچیده‌تر است در تیم ملی نماینده داشته باشد.

هادی غرباقی تیرانداز جوان و برجسته استان قم است که چند سالی است در لیگ برتر تیراندازی رقابت می‌کند و در یکی دو سال اخیر به طور مداوم در مسابقات قهرمانی و آزاد فصلی کشور روی سکو قرار گرفته است و اکنون، رکوردهای این تیرانداز کادر فنی تیم ملی را مجاب به فراخواندن وی به تیم ملی کرده است.

هادی غرباقی البته تنها دعوت شده از قم به تیم‌های ملی نیست و قم در بخش دختران ۲ نماینده در اردوی تیم‌های ملی دارد به طوری که در رده سنی جوانان، سیده رؤیا صبح خیز تیرانداز خوشنام قم که سابقه کسب مدال نقره نوجوانان آسیا در هند را دارد به تیم ملی جوانان دختر دعوت شده است.

مینا روحیان دیگر تیرانداز دختر قمی است که پس از طی روندی رو به رشد در یک سال اخیر و درخشش در مسابقات رده سنی خود و مسابقات آزاد کشور اکنون به تیم ملی نوجوانان دعوت شده است و شانس حضور در رویدادهای بین المللی رده سنی خود را به دست آورده است.

انتهای پیام/ح 

برای اولین بار در تاریخ تیراندازی قم یک ورزشکار قمی به اردوی تیم ملی تیراندازی مردان دعوت شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار