میزبانی تاسیسات دریایی از آتلیه طهران قم

تیم آتلیه طهران قم در دیداری از لیگ برتر فوتسال ایران درتهران میهمان تیم تاسیسات دریایی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز چهارشنبه وارد هفته یازدهم خود می‌شود و تیم فوتسال آتلیه طهران قم در دیداری مهم و حساس در خارج از خانه میهمان نماینده تهران یعنی تاسیسات دریایی است.

شاگردان سید وحید غیاثی در تیم فوتسال آتلیه طهران قم در حالی امروز در تالار هندبال تهران باید به دیدار تیم خوشنام تاسیسات دریایی برود که در بازی اخیر خود توانست در قم برابر تیم شهروند ساری پیروزی شود و با روحیه‌ای خوب به مصاف شاگردان وحید شمسایی خواهد رفت.

تیم آتلیه طهران قم که توانست به لطف برتری برابر تیم شهروند ساری خود را به جمع ۵ تیم بالای جدول برساند به خوبی می‌داند که در بازی برابر تاسیسات دریایی آن هم در خانه حریف با توجه به بهره مندی تاسیسات از مهره‌های ملی پوش و باکیفیت شرایط پیچیده‌ای را تجربه خواهد کرد.

با این وجود بازیکنان آتلیه طهران انگیزه زیادی برای پیروزی و یا حداقل کسب یک امتیاز در این بازی دارند و آتلیه طهران می‌تواند در این مسابقه شگفتی ساز شود زیرا تاسیسات دریایی تهران امسال تیمی باثبات نشان نداده و در بازی با آذرخش بندر عباس ۵ گل از این تیم که گزینه یقا یا سقوط است دریافت کرد.

تیم فوتسال آتلیه طهران از ابتدای لیگ برتر تاکنون نتایج قابل قبولی گرفته است و پیروزی در بازی امروز می‌تواند سرخپوشان قمی را در جاده موفقیت حفظ کند گرچه تاسیسات دریایی برای این که اجازه ندهد فاصله‌اش تا صدر جدول بیش از این افزایش پیدا نکند باید در بازی امروز پیروز شود.

نگاهی به تاریخ تقابل تیم‌های فوتسال قم در لیگ برتر با تاسیسات دریایی نشان می‌دهد تاسیسات دریایی معمولاً در بازی با نمایندگان قم موفق بوده است اما در هر صورت تیم تحت هدایت سید وحید غیاثی می‌خواهد با بهره مندی از بازیکنان تأثیر گذار خود محمد دهقان، طاها نعمتیان، سعید قلندری و هاشم فرج زاده همه را غافلگیر کند.

دیدار تیم‌های فوتسال آتلیه طهران قم و تاسیسات دریایی از ساعت ۱۸ روز چهارشنبه در سالن فدراسیون هندبال در تهران برگزار می‌شود و آتلیه طهران قم پس از این بازی خارج از خانه یک بازی معوقه برابر مقاومت قرچک و سپس ۲ بازی دیگر تا پایان نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال در پیش خواهد داشت.

انتهای پیام/ح

تیم آتلیه طهران قم در تهران میهمان تاسیسات دریایی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.