میزبانی آتلیه طهران قم از شهروند ساری

نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال ایران،تیم آتلیه طهران قم از ساعت 18 روز پنجشنبه 10 شهریور ماه از شهروند ساری پذیرایی می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ دیدارهای هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر روز پنجشنبه دهم شهریور ماه در هفت شهر به انجام می‌رسد و از بین نماینده فوتسال استان قم، این هفته یک تیم در قم و یک تیم در تبریز به میدان خواهند رفت.

تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در دهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با انگیزه جبران دو هفته ناکامی برابر شهروند ساری قرار می‌گیرد.

در حالی که دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با ثبت دومین شکست این فصل در کارنامه آتلیه‌طهران قم همراه بود و این تیم را برای دومین هفته متوالی از کسب پیروزی محروم کرد، فوتسالیست‌های آتلیه این هفته برای بازگشت به جمع بالای جدولی‌ها در قم به مصاف تیم شهروند ساری می‌روند.

شاگردان سیدوحید غیاثی بعد از کسب سه برد، سه تساوی، دو باخت و یک بازی معوقه در 9 هفته سپری شده از نیم‌فصل نخست بازی‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال ایران، در هفته دهم مسابقات از ساعت 18 روز پنجشنبه 10 شهریور ماه در دیداری فوق‌العاده حساس و سرنوشت‌ساز از شهروند ساری پذیرایی می‌کنند.

کمیته داوران اسماعیل کمربسته را به عنوان داور اول، انور ابراهیم‌پور به عنوان داور دوم، محمد بیاتی به عنوان داور ذخیره و صادق محمدی را به عنوان داور وقت‌نگهدار مسابقه آتلیه‌طهران قم با شهروند ساری معرفی کرده، ضمن اینکه ناظر داوری عباس دهقان‌پور است.

آتلیه‌طهران قم در دو دیدار خانگی قبل خود به ترتیب برابر تیم‌های مقاومت البرز و حفاری اهواز با تساوی مشابه سه بر سه متوقف شده و از چهار دیدار خانگی قبل دو پیروزی نیز برابر تیم‌های فرش‌آراء مشهد و لبنیات ارژن فارس در کارنامه دارد و با توجه به یک برد، یک تساوی و دو باخت بازی‌های خارج از خانه مجموعا 12 امتیازی است و در رده هفتم ایستاده است اما شهروند ساری با یک امتیاز بیشتر در مکان ششم جای دارد.

انتهای پیام/ح

آتلیه‌طهران قم به دنبال جبران 2 هفته ناکامی / پذیرایی از شهروند ساری در قم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.