سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم:

عملکرد مثبت تیم فوتسال آتلیه طهران قم

غیاثی گفت:تیمی کاملا بومی وارد لیگ برتر فوتسال کرده‌ایم واز عملکرد تیم راضی هستم.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛سیدوحیدغیاثی، سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم گفت: تیم فوتسال آتلیه طهران قم تا این مقطع از لیگ برتر فوتسال عملکرد مثبتی داشته و می‌توانم این قول را بدهم که ما تیمی باشیم که در برابر هیچ تیمی حریفی آسان و دست و پا بسته نباشد و برای همه تیم‌ها غیر قابل پیش بینی باشد و یقه تیم‌های بزرگ را بگیرد.

 سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم گفت: با بیان این که قولی بابت رتبه نمی‌دهم ،تیم آتلیه طهران قم تیمی کاملا بومی به لیگ برتر فوتسال وارد کرده است.

وی افزود: تا بدین جای فصل در خانه شکستی نداشته‌ایم و به کسب امتیازات قابل توجه از مسابقات خانگی کاملاً امیدوار هستم اما قولی بابت رتبه نمی‌دهم همان طور که هرگز چنین قولی در گذشته هم نداده‌ام اما امیدوارم بتوانیم در جمع تیم‌های بالای جدول قرار بگیریم و از اعتبار فوتسال قم دفاع کنیم.

سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم گفت: ۹۵ درصد بازیکنانی که مد نظر کادر فنی بود در ابتدای فصل جذب شدند و خوشبختانه با توجه به بضاعت موجود، مشکلی از نظر نیروی انسانی نداریم و تیمی کاملا بومی به لیگ برتر وارد کرده‌ایم و حضور همین نفرات برای داشتن یک تیم موفق در لیگ برتر کافی است.

غیاثی بیان داشت: قبل از حضور با آتلیه طهران در لیگ برتر به عنوان مربی در تیم لیگ برتری یاسین پیشروی قم حاضر بودم که در آن سال ما رتبه ششم را کسب کردیم در حالی که زیر ۵۰۰ میلیون تومان برای تیم خرج شد. سال گذشته در لیگ برتر فوتسال، تیم‌هایی بودند که یک و نیم میلیارد تومان خرج کردند اما رتبه آن‌ها در میانه جدول بود اما پول همیشه تعیین کننده نیست.

وی عنوان کرد: در آغاز راه امسال در لیگ برتر فوتسال با کمبود زمان مواجه بودیم و یکی از عمده‌ترین مشکلات ما در راه آغاز لیگ برتر فوتسال همین مسئله بود با این حال توانستیم نفرات خوبی جذب کنیم و مدیریت باشگاه در این راه زحمات زیادی متحمل شد.

سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم تصریح کرد: من از همه مسئولانی که دغدغه این تیم را داشتند تشکر می‌کنم زیرا جمع و جور کردن نماینده قم برای لیگ برتر با این شرایط کار بسیار پیچیده‌ای بود. ما در حال حاضر از نظر فنی شرایط بهتری نسبت به ابتدای فصل داریم و تماشاگران قطعاً در آینده بازی‌های بهتری از تیم آتلیه طهران خواهند دید.

انتهای پیام/ح

کمبود بودجه در آغاز لیگ برتر فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار