فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه؛

انقلاب اسلامی ایران پیام‌آور عدالت، انسانیت و آزادی در جهان است

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: رویش و تولد تازه‌ای از اسلام در جهان، پس از ظهور انقلاب اسلامی ایران رخ داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه سنقر گفت: قبل از انقلاب ما، اسلام در دنیا این سرزندگی را نداشت و با پیروزی انقلاب یک تولد و رویش جدید از اسلام صورت گرفت.

وی با بیان اینکه با توجه به رسالت و اهداف بزرگ و گفتمان های انقلاب همه جهان استکبار از شرق و غرب در مقابل آن ایستادند گفت:همه موارد ذکر شده به این دلیل بود که انقلاب ما پیام‌آور عدالت، انسانیت و آزادی بود و بسیاری از کرامت های انسانی و شعارهای ارزشی در این فضا صورت می‌گرفت.

 

وی تاکید کرد: امروز دشمن به دنبال این است که تفکرات غربی را در کشور رواج دهد و تفکر انقلابی را از ما بگیرد اما باید با یک تفکر انقلابی پرشتاب، پیش رونده و پیش برنده در مسیر آرمان های انقلاب حرکت کنیم.

این فرمانده نظامی بیان داشت : عدم وحدت در بین مردم یکی از خواسته های دشمن است که خوشبختانه نتوانسته اند در این راهبرد موفق باشند و باید وحدت کلمه را حفظ کنیم و آگاه بمانیم تا دشمن در دستیابی به مقاصد خود ناکام بماند.

 طی این مراسم صمد محمدی تودیع و رضا سالاری به عنوان فرمانده سپاه ناحیه سنقر معرفی شد همچنین از زحمات صمد محمدی در این مراسم تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ز

تودیع و رضا سالاری به عنوان فرمانده سپاه ناحیه سنقر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار