مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

مقاومت کم نظیر مردم گیلانغرب در دوران دفاع مقدس ستودنی است

مراسم گرامیداشت حماسه مقاومت مردم گیلانغرب امروز چهارشنبه با حضور ۳۰۰۰ نفری مردم و مسئولان این شهرستان در استادیوم شهدای شهر گیلانغرب برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم مقاومت مردم گیلانغرب در ۸ سال دفاع مقدس و اتحاد ملت ایران در دوران دفاع مقدس را یک الگوی عاشورایی دانست و گفت: دفاع مقدس ما برگرفته از مکتب عاشورا است و الگوی مقاومت ما عاشورایی بود همچنانکه قیام و انقلاب ما هم حسینی و عاشورایی بود.

سردار حسین دقیقی، مقاومت کم نظیر مردم گیلانغرب در دوران دفاع مقدس را ستودنی دانست و بیان کرد: مردم این دیار با خلق این حماسه ایستادند و با رشادت بی نظیر خود توانستند ارتش تا دندان مسلح بعث عراق را در پشت دروازه های این کشور متوقف کرده و بلکه به عقب برانند و صفحه پرافتخاری را در تاریخ بیافرینند و این یک الگوی بی نظیر مقاومت است.

 حجت الاسلام خاص امیری امام جمعه شهرستان گیلانغرب نیز با بیان اینکه  انقلاب اسلامی را نشأت گرفته از فرهنگ عاشورایی است خواستار  رونق دادن وضعیت اقتصادی منطقه و رسمی کردن بازارچه سومار به عنوان مؤلفه محرومیت زدایی این خطه در بن بست شد.

 

انتهای پیام/ز

انقلاب اسلامی را نشأت گرفته از فرهنگ عاشورایی است

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.