همه شهدا در قیامت به مقام ابوالفضل العباس غبطه می‌خورند

ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی ایران امروز با اقتدار تمام در خاورمیانه ایستاده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ آیت الله مصطفی علما نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه با دعوت مومنین به رعایت ایمان و توصیه به تقوا به واقعه عاشورا و جانفشانی امام حسین و یارانش گفت : امام حسین (ع) تمام هدفش در راهی شدن به صحرای کربلا امر به معروف و نهی از منکر بود.

آیت الله علما امر به معروف و نهی از منکر شیرازه اصلی اسلام دانست و ادامه داد: یادمان باشد این فرضیه نباید هرگز به فراموشی سپرده شود و به حسب اشخاص و افراد باید به آن عمل نمود و به فرمود:  امیر المونین علی علیه السلام، قوام شریعت اسلام به امر به معروف و نهی از منکر است.

 وی گفت: امام راحل فرمود: ما هرچه داریم از تاسوعا و عاشورا داریم و اگر امروز اسلامی هست به برکت خون شهدایی است که در صحرای کربلا به زمین ریخته شد.

آیت الله علما گفت: فرهنگ عاشورایی و الگو گیری از بصیرت، دلاوری و جان فشانی قمربنی هاشم و شهدای دشت کربلا است که امروز امثال شهید حججی‌ها چشم بر روی امیال دنیا می‌بندند و خود را فدای ملتشان می کنند.

وی افزود: همه شهدا در قیامت به مقام ابوالفضل العباس غبطه می‌خورند، ببینید با شهادت محسن حججی چه غوغایی در کشور راه انداخته است.کشور به این فضا احتیاج داشت تا به دنیا بفهماند که انقلاب زنده است، باید انقلابی فکر کنیم، این انقلاب باید زنده، با نشاط و در دنیا مطرح باشد.

 

انتهای پیام/ز

فرهنگ عاشورایی ؛ الگو گیری از بصیرت و شهدای دشت کربلا است

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار