رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان

توقف خودروی حامل220 كيلو گرم مواد مخدر با گلوله پليس

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از دستگيری يكی از قاچاقچيان حرفه اي مواد مخدر و كشف 220 كيلوگرم حشيش و ترياك در بازرسي از خودرو وی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ"سيد تقي حسيني اظهار داشت: به دنبال تشديد طرح هاي مقابله با سوداگران مرگ و در پي اقدامات علمي و تخصصي، ماموران اين پليس دريافتند فردي قصد دارد محموله اي از مواد مخدر را از استان هاي جنوبي به اصفهان منتقل كند.

وي افزود: ماموران پس از اطلاع از اين موضوع اقدامات گسترده اي براي شناسايي و دستگيري فرد مذكور انجام دادند و سرانجام اکيپ هاي عملياتي اين پليس در يك عمليات ضربتي هنگامي كه اين قاچاقچي وارد يكي از محورهاي مواصلاتي اصفهان شده بود  نسبت به متوقف كردن خودروي وي اقدام كردند.

اين مقام انتظامي بيان داشت:  ماموران بارعایت قوانین به کارگیری سلاح و شليك گلوله به سمت خودرو توانستند آن را متوقف و راننده را دستگير كنند.

سرهنگ حسيني خاطر نشان كرد: در بازرسي صورت گرفته از خودروي اين قاچاقچي مواد مخدر  مقدار 190 کيلو گرم حشيش و 30 کيلوگرم ترياک کشف شد.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر با بيان اينكه در ادامه اين عمليات همدست متهم نيز شناسايي ودستگير شد اظهار داشت: در اين رابطه هر دو متهم به همراه پرونده چهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.