بهشتی‌نژاد:

پیروزی انقلاب اسلامی سیلی بزرگی به آمریکا زده شد

استاد حوزه علمیه اصفهان گفت: سیلی انقلاب باعث دشمنی بیشتر امریکا به انقلاب شد و اگر بگوییم روز به روز و ساعت به ساعت در یک حلقه پیوسته به ما دشمنی ورزیده است اغراق نکرده‌ایم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام حسین بهشتی‌نژاد پیش از ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اصفهان اظهار کرد: این روزها سیل جمعیت و انبوه عاشقان امام حسین (ع) راهی مسیر کربلا هستند، این جمعیت عظیم میلیونی عاشق در این مقطع زمانی نماد قدرت، عزت و عظمت نهضت حسینی شده است.

وی با بیان این که پیاده‌روی اربعین پیام عاشورا را به جهانیان می‌رساند، افزود: هرچند تاکید زیادی بر زیارت امامان معصوم شده اما فراوانی روایت راجع به زیارت اباعبدالله عظمت مضاعفی را نشان می‌دهد و این که راز بزرگی در زیارت ایشان هست که زمان آن را تفسیر می‌کند.

استاد حوزه علمیه اصفهان با اشاره به فرارسیدن 13 آبان عنوان کرد: سابقه تاریخی این روز یکی کشتار دانش آموزان در زمان طاغوت بوده همچنین ایامی است که طرح ننگین کاپیتولاسیون تصویب شد و فریاد امام خمینی (ره) علیه آمریکا بلند شد.

وی با اشاره به پرونده سیاه ۶۶ ساله جنایات آمریکا خاطرنشان کرد: جنایات مستقیم امریکا به کمک اسرائیل از کودتای ۲۸ مرداد آغاز شده و همچنان ادامه دارد، به رغم همه این جنایات عظیم و ددمنشانه انقلاب اسلامی پیروز و سبب قطع دست اجانب از کشور شد.

بهشتی‌نژاد پیروزی انقلاب اسلامی را سیلی بزرگی به آمریکا دانست و گفت: سیلی انقلاب باعث دشمنی بیشتر امریکا به انقلاب شد و اگر بگوییم روز به روز و ساعت به ساعت در یک حلقه پیوسته به ما دشمنی ورزیده است اغراق نکرده‌ایم.

وی درباره علت دشمنی آمریکا بیان داشت: برای آمریکا سخت است که دستش از منابع رنگین و‌ کشور پر ثروتی مانند ایران کوتاه شود، امام خمینی می‌دانست که این‌ها از این لقمه نمی‌گذرند، لذا از همان روزهای اول پیروزی انقلاب دستور تشکیل بسیج داد و تقویت نیروی دفاعی را داد.

استاد حوزه علمیه اصفهان یادآور شد: تجربه چهل ساله نشان می‌دهد برای ایستادگی در برابر حرکت‌های پیوسته دشمنان و شیطان بزرگ راهی به جز تقویت بنیه دفاعی کشور وجود ندارد.

وی تأکید کرد: تنها راه مقابله، تقویت درونی و داخلی کشور و تقویت بنیه دفاعی در درجه اول دفاع نظامی و‌ در درجه دوم انواع دیگر دفاعی است.

بهشتی‌نژاد علت دشمنی دیگر کشور‌ها با ایران را وجود آمریکا و همکاری با آن دانست و اذعان داشت: در دشمنی دیگر کشورها باید ابتدا سرپنجه خون‌آشام امریکا را دید، مساله شیطان برای انبیا همیشه به عنوان انس و‌جن وجود داشته و این لقب شیطان بزرگ که امام به امریکا دادند به این علت است که شیطنت‌های بزرگ و کوچک همه از آمریکا با همکاری رژیم صهیونیستی به وجود می‌آید.

وی در پایان تصریح کرد: اکنون تمام آحاد ملت متوجه خباثت‌های آمریکا شده و به این نتیجه رسیده‌اند که‌ با تقویت بنیه درونی و‌ دفاعی است که باعث می‌شود دشمن هوس هیچ‌گونه تعرضی را نداشته، کشور ایران همیشه در اوج عزت و اقتدار باشد و این دشمنی جز سیاهی، ننگ و رسوایی نتیجه دیگری برای امریکا به وجود نمی‌آورد.

 

انتهای پیام/م

 

پیاده‌روی اربعین پیام عاشورا را به جهانیان می‌رساند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.