فرمانده تیپ قمر بنی‌هاشم(ع):

اجازه نمی‌دهیم دشمن چشم طمعی به ایران اسلامی داشته باشد

فرمانده تیپ قمر بنی‌هاشم(ع) گفت: اجازه نمی‌دهیم دشمن هر صحبتی بکند و چشم طمعی به ایران اسلامی داشته باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار کریم نصر ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اصفهان اظهار کرد: هر انقلابی بعد از پیروزی باید ابزارهایی در اختیار داشته باشد تا به اهدافش برسد، آمادگی امام و دستور تشکیل سپاه در کشور با امنیت در کشور همراه بود.

وی افزود: بعد از مشکلات کردستان بحث جنگ تحمیلی به وجود آمد که دیدیم همه کشورهایی که توان مالی و نظامی داشتند علیه انقلاب به توافق رسیدند، در این مورد نیز سپاه به کمک نیروهای مسلح آمد و نتیجه آن افتخارات بزرگ بود.

فرمانده تیپ قمر بنی‌هاشم(ع) گفت: سپاه پاسداران بعد از دفاع مقدس در رسالت خود به مناطق محروم پرداخت که نتیجه آن سردار شوشتری‌ها بود؛ همچنین در بحث سازندگی نیز با نیروهای قوی به دولت‌های وقت کمک کردند و دیدیم که نخستین کار مهم احداث سد کرخه بود و مسؤولان از ظرفیت عظیم سپاه مطلع شدند.

وی در ادامه بیان داشت: امروز در بحث مقابله با داعش که تا نزدیک کاظمین و بغداد آمدند و در سوریه نیز تا نزدیک حرم حضرت زینب(س) رسیدند، مدافعان حرم ما مثل دفاع مقدس نیروهای بسیج را در این کشورها راه انداختند چرا که بسیج نقش بسیار مهمی در دفاع مقدس در کنار ارتش و سپاه داشت.

نصر ادامه داد: با اتحاد سپاه و ارتش و نیروهای سازندگی الگوسازی برای آیندگان انجام شد و صحبت‌های امام که می‌فرمودند «کربلا ما می آییم، قدس ما می‌آییم» عملی شد؛ می‌بینیم اتفاقی که در دفاع مقدس رخ داد و ارتباط بین مردم و نیروهای بسیجی شکل گرفت، در کشورهایی مثل یمن و عراق و دیگر کشورها نیز رخ داده است.

وی ضمن اشاره به فرا رسیدن ماه صفر خاطرنشان کرد: امام فرمودند «این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است»، در زمان جنگ شهید صیاد شیرازی با دعای فرج جلسه را شروع می‌کرد، در سنگرهای ما بعد از 24 ساعت مباحث عملیاتی توسل به اباعبدالله خاتمه‌دهنده جلسه بود.

فرمانده تیپ قمر بنی‌هاشم(ع) در پایان عنوان کرد: الآن در جایگاهی هستیم که حرف اول را در منطقه و معادلات جهانی می‌زنیم، آماده‌ایم هر جایی دشمن بخواهد وارد شود ما هم وارد شویم، اجازه نمی‌دهیم دشمن هر صحبتی بکند و چشم طمعی به ایران اسلامی داشته باشد.

 

انتهای پیام/م

 

ایران حرف اول را در منطقه و معادلات جهانی می‌زند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار