دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت دانشگاه امیرکبیر:

آمریکا نقش پلیس بد و اروپا نقش پلیس خوب را بازی می‌کند

دهقان اعلام کرد: آمریکا نقش پلیس بد و اروپا نقش پلیس خوب را بازی می‌کنند تا به اتفاق هم نظام جمهوری اسلامی را سرنگون کنند.

آمریکا نقش پلیس بد و اروپا نقش پلیس خوب را بازی می‌کندعلی دهقان دبیر دفتر تحکیم وحدت دانشگاه امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تحریم کاتسا از سوی طرف آمریکایی به این نیت اعمال شد که نقض کامل برجام رقم بخورد اما از آنجایی که توصیه‌ مقام معظم رهبری در خصوص دقت در جزئیات متن توافق و همچنین الزامات ۹گانه نادیده گرفته شد هر گونه تحریمی با هر شدتی عملا نقض برجام نخواهد بود و صرفا روح برجام را نقض خواهد کرد که این باعث تاسف است.

آمریکا با ابزاری به نام ترامپ میوه‌‎های سمی خصومت با ایران را می‌چیند

وی با بیان اینکه این روزها اتاق فکرهای آمریکا با ابزاری به نام ترامپ از نهال‌هایی میوه‌‎های تازه و سمی خصومت با جمهوری اسلامی را می‌چیند افزود: اگر به اقتصاد مقاومتی و دانش بنیان عمل شود، مردم جمهوری اسلامی ایران اثرات آن را به روشنی خواهند دید و هرگز تحریم‌ها بر جمهوری اسلامی و‌ اراده‌ی آن اثر نخواهد گذاشت بلکه موجب ناامیدی و یاس دشمنان از اهدافشان خواهد شد.

علی دهقان با اشاره به بازی‌های سیاسی آمریکا و اروپا خاطرنشان کرد: آمریکا نقش پلیس بد و اروپا نقش پلیس خوب را بازی می‌کند تا به اتفاق هم نظام جمهوری اسلامی را با چالش سرنگونی روبرو کنند و اعتماد به اروپا همان اعتماد به آمریکا و بلکه خطرناک‌تر است و ضرباتی به مراتب سنگین‌تر به جمهوری اسلامی ایران وارد خواهد کرد.

ایمان به فرهنگ مقاومت، راه‌گشای مشکلات است

دبیر دفتر تحکیم وحدت خاطرنشان کرد: مردم مسلمان ایران به فرهنگ مقاومت ایمان دارند و آنچه تاکنون امیدبخش و راه‌گشای مشکلات بوده است عمل به الگوی فرهنگ مقاومت است. سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس و عصام زهرالدین و‌ دیگر سرداران رشید اسلام به این دلیل اینکه با مقاومت خود مردم ایران و منطقه را با خود همراه کرده‌اند خار چشم دشمنان بوده و هستند و هر روز که می‌گذرد راهکار مقاومت در برابر راهکار سازش‌گران بیشتر عینیت می‌یابد و این چراغ راهی است که صراط مستقیم را برای همه‌ی مظلومان جهان روشن خواهد کرد.

وی در خصوص راهپیمایی 13 آبان یادآور شد: امسال علاوه بر سالروز تسخیر لانه جاسوسی، روز ابطال مشی سازش‌گری نیز هست و فرصت خوبی‌است تا با اعتقاد به بیانات امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه آمریکا شیطان بزرگ است، مردم در روز ۱۳ آبان از عمق جان شعار مرگ بر آمریکا را فریاد بزنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار