برگزاری اولین دوره مسابقات سراسری تواشیح جامعه کار تلاش و تعاون کشور در ارومیه

اولین دوره مسابقات سراسری تواشیح جامعه کار تلاش و تعاون کشور به میزبانی ارومیه در محل حسینیه ثار الله این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛آیت الله سید علی اکبر قریشی نماینده ی مردم ارومیه در مجلس خبرگان رهبری در اولین دوره مسابقات سراسری تواشیح جامعه کار تلاش و تعاون کشور ،پیروزی جبهه مقاومت در مقابل مستکبران جهانی را برگرفته از انس و الفت رزمندگان اسلام با آیات نورانی قرآن کریم دانست و گفت: بسیج نمونه بارزی از کسانی است که قرآن را معیار رفتار و اخلاق خود قرار داده اند.
آیت الله قریشی افزود: آموزه‌های قرآن کریم موجب رستگاری یک جامعه است و برگزاری چنین مسابقاتی راه را در اشاعه فرهنگ قرآنی هموار می‌سازد.

تواشیح تکریم و تعظیم شعائر الهی است


قائم مقام وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز در این مراسم با اشاره به این که تواشیح نمونه هنری ارائه آموزه‌های قرآنی در جامعه است گفت: تواشیح تکریم و تعظیم شعائر الهی است و در جامعه کار و صنعتی کشور لزوم وجود این مسابقات خود را نشان می‌دهد.
فیروزآبادی افزود: توجه به گویش‌های محلی و ارتباط معنوی با مخاطبان و ارائه مفاهیم قرآنی در قالب تواشیح نکات مهم برگزاری این مسابقات باید باشد.

اشاعه فرهنگ دینی سفارش قرآن کریم است


نقی زاده مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان در این مراسم با اشاره به این که از نوزده استان کشور بیست و یک گروه در این مسابقات شرکت کردند گفت: این مسابقات به مدت دو روز به میزبانی ارومیه برگزار شد و مهمترین هدف از برگزاری آن اشاعه فرهنگ دینی و قرآنی در جامعه کار و تعاون کشور است.

انتهای پیام//ن.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.