معاون فرهنگی کانون پرورش فارس خبر داد؛

برگزاری سوگواره عاشورایی کانون فارس

سیزدهمین سوگواره عاشورایی کانون فارس برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سعیدرضا کامرانی معاون فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس گفت: سوگواره عاشورایی فارس، امسال به سیزدهمین منزل خود رسیده است و «دوباره پیامبر» عنوان این محفل عاشورایی است که با حضور محمدرضا سنگری، شاعر، نویسنده و عاشوراپژوه، اعضای کانون و مربیان مراکز فرهنگی هنری سراسر استان و جمعی از مشتاقان و ارادتمندان به فرهنگ پربار عاشورا برگزار می‌شود.

وی افزود: این سوگواره در بخش‌های معرفی شخصیت، نشریه دیواری، تحقیق و پژوهش، قصه گویی، شعر، داستان، متن ادبی، نقاشی، خوشنویسی، سفال، نمایش عروسکی و پویانمایی برگزار می‌شود.

کامرانی ادامه داد: پس از داوری اولیه آثار، ۲۷۰ نفر به مرحله استانی راه یافتند که ۱۹۱ عضو کانون و ۷۹ مربی با ۳۷ اثر فرهنگی، ۱۰۹ اثر هنری و ۷۴ اثر ادبی را شامل شده و این آثار در حاشیه سوگواره عاشورایی درمرکز فرهنگی هنری اداره کل کانون فارس نمایش داده می‌شود.

سیزدهمین سوگواره عاشورایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، پنجشنبه ۱۱ آبان ماه در مجتمع فرهنگی هنری در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس شیراز برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر

سیزدهمین سوگواره عاشورایی در شیراز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار