اجرای 18ویژه برنامه شاخص در هفته بسیج دانش آموزی در گیلان

18ویژه برنامه شاخص در هفته بسیج دانش آموزی با شعار "دانش آموز انقلابی- مدرسه انقلابی" در گیلان اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سرهنگ علی رفاهتی رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان درنشست خبری در جمع اصحاب رسانه گفت: امسال 18ویژه برنامه شاخص ازجمله بزرگداشت شهدا، برگزاری کارگاه های آموزشی، برگزاری شورای امربه معرف و نهی از منکر واحدهای بسیج دانش آموزی، نشست های معرفتی-بصیرتی با موضوع استکبار ستیزی و چرایی شعار مرگ بر آمریکا، مسابقه نقاشی دانش آموزی، گلباران و عطر افشانی مزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان ومسابقه ورزشی در سراسر استان گیلان از 7تا 13آبان ماه  برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه همه ساله برای شناساندن شهدای دانش آموز 2شهید دختر و پسر بسیجی دانش آموز در کشورمعرفی می شوند افزود: امسال برنامه های هفته بسیج دانش آموزی با نام شهید محمدحسین ذوالفقاری و شهیده زینب کمایی شهدای شاخص کشوری هستند.

سرهنگ علی رفاهتی با بیان اینکه شهید شاخص امسال استان گیلان نیز شهید قاسم اصغری از کومله لنگرود به عنوان دانش آموز بسیجی شهید معرفی شده است اظهار داشت:انتقال سیره شهدا، بصیرت افزایی ،آگاه بخشی نسل جوان با توطئه های استکبار جهانی و ترویج روحیه ایثار و شهادت میان دانش آموزان از محورهای مهم برنامه هفته بسیج دانش آموزی است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 62درصد از دانش آموزان گیلانی در مقاطع مختلف تحصیلی عضو بسیج دانش آموزی هستند افزود:گیلان در دوران 8سال دفاع مقدس 800دانش آموز بسیجی شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان به جنگ نرم و توطئه های استکبار جهانی علیه نسل جوان اشاره کرد و افزود: در تلاشیم تا با برگزاری نشست های معرفتی-بصیرتی وکارگاه های آموزشی ضمن آشنا کردن دانش آموزان با این توطئه ها همچنین نسل انقلابی و با بصیرت را تربیت و تحویل جامعه دهیم.

سرهنگ علی رفاهتی به فضای مجازی و گرایش روز افزون نسل جوان به فضای سایبری اشاره کرد و افزود: در هفته بسیج دانش آموزی کارگاه آموزشی ویژه ای با حضور اساتید و مشاوران مجرب در زمینه چگونگی استفاده از فضای مجازی و هوشیاری نسل جوان با بیش از 640میلیون ریال اعتبار در مدارس گیلان اجرا خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان به شایعات حضور اجباری دانش آموزان در اردوی راهیان نور برای کسب نمره اشاره کرد و افزود: اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی نه تنها اجباری نیست بلکه هیچ نمره ای برای حضور دانش آموزان در راهیان نور محاسبه نمی شود.

سرهنگ علی رفاهتی با بیان اینکه از این پس اتوبوس های اردوی راهیان نوردانش آموزی، در روز انجام می شود و تردد آنان از 23شب تا 6صبح ممنوع است تصریح کرد:از نیمه دوم تا پایان سال حدود 14هزار دانش آموز گیلانی عازم مناطق عملیاتی خواهند شد.

 

انتهای پیام/م.ع

اجرای 18ویژه برنامه شاخص در هفته بسیج دانش آموزی با شعار "دانش آموز انقلابی- مدرسه انقلابی" در گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.