رشت؛

اجرای طرح آموزشی یاوران ولایت

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان :دوره آموزشی یاوران ولایت با نام شهدای مدافع حرم از امروز در رشت به اجرا درآمد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛سرهنگ علی رفاهتی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه این دوره آموزشی در 2 بخش دختران و پسران دانش آموز مقطع متوسطه دوم در حال اجرا است افزود:در مرحله اول 250نفر از دانش آموزان دختر حضور دارند و قرار است در مدت یک هفته با مباحث علمی،اعتقادی،آموزشی، بصیرتی ومسائل روز آشنا شوند.

وی افزود: در مرحله دوم نیز 250نفر از دانش آموزان بسیجی پسر نیز زیر نظر اساتیدی از سپاه ، حوزه علمیه و فرماندهان بسیج مباحث مختلف علمی،اعتقادی،آموزشی، بصیرتی ومسائل روز را آموزش خواهند دید.

در ادامه آیین اجرای این طرح، جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان گفت:حضور دانش آموزان در چنین دوره های آموزشی می تواند در تربیت نیروی متدین و انقلابی بسیار اثر بخش باشد.

سردار مهدی کاظمی پورافزود: ارتقای سطح بینش و انقلابی گری، ایجاد زمینه پذیرش مسئولیت درآینده ، رسیدن به رشد و تعالی معرفتی و بصیرتی نسل جوان و آینده ساز جامعه از مهمترین اهداف برگزاری این دوره آموزشی است.

وی تصریح کرد: این دوره آموزشی از هفدهم تا بیست و نهم تیر ماه در اردوگاه آموزشی شهید میثم بیگلو در جاده لاکان رشت در حال برگزاری است.

 

 

 

 

انتهای پیام/م.ع

اجرای طرح آموزشی یاوران ولایت ویژه دانش آموزان بسیجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.