گیلان؛

اعلام برنامه های هفته بسیج دانش آموزی

21 برنامه فرهنگی در هفته بسیج دانش آموزی در گیلان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ رییس بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان امروز در دیدار با اصحاب رسانه با اعلام این خبر گفت: عطر افشانی مزار شهدا، حضور گروهی در نماز جمعه، دیدار با خانواده های شهدا، کوهنوردی، ایجاد حلقه های صالحین، اجرای مرحله تذکر لسانی فریضه امر به معروف و نهی از منکر در مدارس، برگزاری مسابقه نقاشی و دیدار با  نماینده ولی فقیه در استان از مهمترین برنامه های این هفته در گیلان است.

علی رفاهتی افزود:  روزهای هفته بسیج دانش آموزی امسال به عنوان های بصیرت افزایی، خلاقیت و نوآوری، اخلاق، پایداری، امر به معروف و نهی از منکر، دین مداری و ایثار - فداکاری نامگذاری شده است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات علمی در هفته بسیج دانش آموزی تصریح کرد: سالانه 20 هزار دانش آموز گیلانی در مسابقات علمی، رباتیک، هوا- فضا و اردوهای علمی شرکت می کنند.

رییس بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان همچنین به آغاز اردوهای راهیان نور دانش آموزی اشاره کرد و گفت : تاکنون 5 هزار و 400 دانش آموز به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب و غرب کشور اعزام شده اند و قرار است تا پایان امسال  حدود 40 هزار دانش آموز دیگر اعزام شوند.

علی رفاهتی افزود : گیلان 285 هزار دانش آموز دارد که 65 درصد از آنها عضو بسیج دانش آموزی هستند.

7 تا 13 آبان هفته بسیج دانش آموزی نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.