فارس میزبان جشنواره بین‌المللی قرآن جوانان جهان اسلام

نخستین جشنواره بین‌المللی قرآن جوانان جهان اسلام در شیراز برگزار می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ نخستین جشنواره بین‌المللی تلاوت قرآن کریم ویژه جوانان جهان اسلام زیر ۳۵ سال در شیراز پایتخت جوانان جهان اسلام در سال ۲۰۱۷ میلادی در ۸ تا ۱۰ آبان ماه برگزار می‌شود.

در جشنواره بین‌المللی تلاوت قرآن کریم جوانان جهان اسلام تلاش شده که برگزاری و ارزیابی شرکت‌کنندگان با سایر مسابقاتی که در ایران و جهان اسلام مرسوم است کاملا متفاوت باشد، به این شکل که نواقص ارزیابی مسابقات و نحوه امتیازدهی معمول در مسابقات برطرف شده است.

شرکت‌کنندگان به ۳ سطح مختلف تقسیم‌بندی می‌شوند یعنی قاریان و حافظان شرکت‌کننده در این جشنواره در صورت کسب نمره بالاتر از ۸۵ از ۱۰۰ حائز رتبه و سطح ممتاز، در صورت کسب نمره‌ای بین ۸۰ تا ۸۵ حائز رتبه و سطح عالی و در صورت کسب نمره‌ای بین ۷۵ تا ۸۰ حائز رتبه و سطح خوب می‌شوند که تعداد افراد در همه سطوح بدون محدودیت است و حائزین هر سطح جایزه یکسانی دریافت می‌کنند.

مسلمانان ساکن در کشور‌های مختلف اروپایی، آسیایی و آفریقایی از جمله آلمان، ترکیه، لبنان، جمهوری آذربایجان، تاجیکستان، جمهوری بنین، مالزی، افغانستان، سومالی در این جشنواره حضور دارند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ن

جشنواره بین‌المللی تلاوت قرآن کریم جوانان جهان اسلام در شیراز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار