مسؤول مجموعه فرهنگی آل طه شاهین‌شهر:

سفر اربعین برای زائران دل‌سوخته حضرت سیدالشهدا(ع) «برگشتنی» نیست

مسؤول مجموعه فرهنگی آل طه شاهین‌شهرگفت:سفر اربعین برای زائران دل‌سوخته حضرت سیدالشهدا(ع) «برگشتنی» نیست، چون زائران با نگاهی متفاوت از قبل از سفر، به خانه خود باز می‌گردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام مجتبی ثابت‌قدم عصر امروز در اجتماع صدها زائر اربعین امام حسین(ع) در شاهین‌شهر اظهار کرد: زائران در بازگشت از مراسم اربعین حسینی، در برابر شبهه‌ها و هیاهوهای سیاسی و دینی گمراه نمی‌شوند و به‌نوعی از بیداری فکری می‌رسند.

وی افزود: سفر اربعین برای زائران دل‌سوخته حضرت سیدالشهدا(ع) «برگشتنی» نیست، چون زائران با نگاهی متفاوت از قبل از سفر، به خانه خود باز می‌گردند.

مسؤول مجموعه آل طه شاهین‌شهر به زائران توصیه کرد که با خانواده‌های خود به این زیارت عبرت‌آموز بروند و گفت: در این سفر، فرزندان خانواده، وقتی خلوص میزبانان عراقی و غیر عراقی را در پذیرایی از خود می‌بینند، در بازگشت به لحاظ فکری و روحی قدرتمندانه به خانه  برمی‌گردند و اسیر پیام‌های غیراخلاقی رسانه‌های مهاجم به فرهنگ ایرانی و اسلامی نمی‌شوند.

وی یادآور شد : سفر اربعین سختی‌هایی دارد که زائران را در برابر سختی‌هامقاوم‌تر می‌کند و آنان را بیشتر به یاد رنج‌هایی که اسیران واقعه عاشورا داشتند می‌اندازد.

وی ادامه داد: اگر شهیدی در کوچه و محله زندگی خود دارید سفر معنوی زیارت اربعین امام حسین(ع) را در مدت رفت و برگشت سفر به نام و یاد و نیت این شهید نام‌گذاری کنید.

این کارشناس مذهبی اظهار داشت: در مدت سفر چندروزه خود پرچم‌های مزین به نام اهل‌بیت (ع)را به یاد شهدای مدافع حرم به همراه داشته باشید تا دشمنان حریم اهل‌بیت را بیش از پیش ناامید کند.

 

انتهای پیام/م

 

زائران در مراسم اربعین حسینی، به بیداری فکری می‌رسند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
طراوت
۰۲:۲۸ ۰۵ تير ۱۳۹۹
چه خوب