سیمان دورود؛

خاموش نشدن دودکش‌ها و چراغ‌های سیمان دورود

استاندار لرستان گفت: نباید اجازه دهیم دودکش‌ها و چراغ‌های کارخانه سیمان دورود خاموش شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سید موسی خادمی استاندار لرستان اظهار کرد: در نخستین سفر شهرستانی به همراه نماینده مردم، امام جمعه دورود و برخی دیگر از مسئولان، تعدادی از طرح های این شهرستان در بخش‌های عمرانی، صنعتی و ورزشی را بازدید کردیم و خوشبختانه کار‌های خوبی در حال انجام است.

وی ادامه داد: یک مجموعه راه روستایی به نمایندگی از تعدادی طرح دیگر را امروز افتتاح کردیم.

خادمی افزود: کارخانه سیمان دورود نماد صنعت استان و یکی از یادگار‌های خوب صنعتی در این شهرستان است و نباید اجازه دهیم دودکش‌ها و چراغ‌های این کارخانه خاموش شود.

استاندار لرستان تصریح کرد: این کارخانه باید نوسازی و بازسازی شود و بازدیدی از محل طرح احداث فاز جدید داشتیم که جزو برنامه‌های اولویت‌دار ماست و جایگزینی و بازسازی آن را انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به طرح کمربندی دورود افزود: این طرح از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است که خیلی خوب در حال اجراست، اما باید سرعتش بیشتر شود و در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد و اگر برای برخی افراد یا کشاورزان مشکل به‌وجود آمده باید تلاش کنیم، رفع شود.

خادمی یادآور شد: امروز دوطرح ورزشی، مجموعه پرورش اسب و استخر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در دورود افتتاح کردیم که جنس طرح ها خوب است.

انتهای پیام/م

دودکش‌ها و چراغ‌های سیمان دورود نباید خاموش شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.