شرکت بهره برداری مترو تهران در هفته ای که گذشت؛

بازگشت مدیر سابق مترو/ 2 ورودی جدید در خط 4 مترو تهران راه اندازی شد

مهمترین اخبار و رویدادهای شرکت بهره برداری مترو تهران را با یک کلیک مشاهده کنید.

بازگشت مدیر سابق مترو/ 2 ورودی جدید در خط 4 مترو تهران راه اندازی شدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت بهره برداری مترو تهران در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

مدير ارتباطات و امور بين الملل جديد شركت بهره برداری متروی تهران معارفه شد

مراسم تکریم و معارفه معاون منابع انسانی و مدير ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداری متروی تهران روز چهارشنبه (۳ آبان ماه) با حضور مديرعامل ، معاونان و مديران شركت بهره برداری متروی تهران برگزار شد.

بازگشت مدیر سابق مترو

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران طی حکمی،‌ محسن محمدیان را به عنوان مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران منصوب کرد.

2 ورودی جدید در خط 4 مترو تهران راه اندازی شد

علی عبدالله پور قائم مقام شرکت بهره برداری مترو تهران با بیان اینکه راه اندازی ورودی ایستگاه‌های بیمه و پایانه 1 و 2 فرودگاه مهرآباد در خط 4 مترو باعث دسترسی آسانتر مسافران به مترو می شود، اظهار کرد: در ایستگاه بیمه، ورودی جدید در ضلع جنوبی جاده مخصوص کرج به بهره برداری رسیده است که این ورودی استفاده از شبکه مترو را برای ساکنان شهرهایی چون شهریار، شهرک قدس، اندیشه و مارلیک راحت‌تر می‌کند.

سرويس دهی متروی تهران به تماشاگران شهرآورد 85

محسن محمديان مدير ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداری مترو تهران اظهار کرد: شرکت بهره‌ برداری مترو تهران در روز پنج شنبه(4آبان 96) اقدام به اعزام قطارهای فوق العاده در فواصل زمانی معین خواهد کرد تا تماشاگران بتوانند به راحتی در مسیر رفت و برگشت از ورزشگاه آزادی در خط پنچ مترو از ناوگان قطار شهری استفاده کنند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.