شرکت مترو در هفته ای که گذشت؛

واکنش مترو به تجمع اعتراض آمیز کارگران جهت دریافت مطالباتشان/تسهیلات مترو تهران برای بازدیدکنندگان نمایشگاه شهر آفتاب

مهم ترین اخبار و رویدادهای شرکت مترو را با یک کلیک مشاهده کنید.

واکنش مترو به تجمع اعتراض آمیز کارگران جهت دریافت مطالباتشان/تسهیلات مترو تهران برای بازدیدکنندگان نمایشگاه شهر آفتاببه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت مترو در هفته ای که گذشت، شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

واکنش مترو به تجمع اعتراض آمیز کارگران جهت دریافت مطالباتشان

اسماعیل ابراهیمی مدیر روابط عمومی شرکت مترو تهران با اشاره به تجمع عده ای از کارگران مترو برای دریافت مطالبات خود در مقابل ساختمان شهید باقری، اظهار کرد: تجمع کنندگان ازکارگران یکی از شرکت‌های بخش خصوصی وابسته به مترو بودند که زیر نظر یک پیمانکار فعالیت می‌کردند.

ظهر عاشورا ایستگاه ۱۵ خرداد پذیرش مسافر ندارد

احسان مقدم مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران با اشاره به اینکه مترو آمادگی لازم برای ارائه خدمات مناسب به عزاداران در تاسوعا و عاشورای حسینی را دارد، اظهار کرد: طبق سال های گذشته، ایستگاه ۱۵ خرداد در ظهر عاشورا همزمان با برگزاری مراسم خیمه سوزان در میدان ۱۵ خرداد، پذیرش مسافر ندارد.

تسهیلات مترو تهران برای بازدیدکنندگان نمایشگاه شهر آفتاب

احسان مقدم مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با بیان اینکه نمایشگاه تخصصی صنعت چوب، ماشین آلات، ابزار، یراق آلات و تجهیزات وابسته، 11 تا 14 مهرماه در نمایشگاه شهر آفتاب برپا می‌شود، اظهار کرد: علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از طریق نزدیک‌ترین ایستگاه مترو و با پیاده شدن در ایستگاه شاهد در خط یک، سوار قطارهای نمایشگاه شهر آفتاب شوند.

وی افزود: در برنامه عادی حرکت قطارهای خط 8 مترو تهران، ایستگاه نمایشگاه شهر آفتاب از ساعت 6 تا 14 پذیرش مسافر دارد اما به دلیل برپایی نمایشگاه، این ساعت افزایش پیدا کرده است و در این ایام از ساعت 6 تا 18 سرویس دهی در ایستگاه مترو نمایشگاه شهر آفتاب انجام می‌شود.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۱۴ مهر ۱۳۹۶
عجب
آخرین اخبار