شرکت مترو تهران در هفته ای که گذشت؛

اولین ایستگاه انتظامی بانوان در مترو تهران افتتاح شد/مترو برای دانشجویان و دانش آموزان رایگان است

مهم ترین اخبار شرکت مترو تهران را با یک کلیک مشاهده کنید.

اولین ایستگاه انتظامی بانوان در مترو تهران افتتاح شد/مترو برای دانشجویان و دانش آموزان رایگان استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت مترو تهران در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

 

اولین ایستگاه انتظامی بانوان در مترو تهران افتتاح شد

محمد احمدی بافنده مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران با اشاره به اینکه بیش از یک میلیون از مسافران مترو را زنان تشکیل می‌دهند، گفت: ایجاد پلیس بانوان در مترو تهران کار ارزشمندی است.

 

سرویس دهی شبانه در خط 8 مترو تا اطلاع ثانوی انجام نمی‌شود

علی عبدالله پور قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اظهار کرد: با توجه به انجام عملیات بهسازی و عمرانی در خط 8 مترو، سرویس دهی شبانه این خط به طور موقت صورت نمی گیرد و به محض پایان این عملیات، اطلاع رسانی خواهد شد.

 

لزوم تزریق 300 رام قطار به مترو برای ارتقای کیفیت خدمت رسانی

محمد احمدی بافنده مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه تصریح کرد: به منظور خدمت رسانی بهتر به شهروندان به تعداد 300 رام قطار نیاز است که متاسفانه دولت طی این سال ها در تامین واگن و قطار برای مترو تهران اقدامی انجام نداده است، همچنین با توجه به موضوع نوسازی قطارها، روزانه بیش از 100 دستگاه قطار برای خدمت رسانی در اختیار تمام خطوط مترو قرار می گیرد.

 

 ویژه برنامه‌های "دهه ولایت" در متروی تهران

محمد بنی حسن معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با اشاره به هماهنگ سازی فضای محیطی ایستگاه‌های مترو با عنوان ترنم عیدانه در راستای تعمیق مولفه‌های سبک زندگی اسلامی - ایرانی با این مناسبت گفت: دراین ایام نمایشگاه پوستر با عنوان " خورشید ولایت " در دو ایستگاه شهید مدنی و پیروزی، شامل بیست طرح از آثار منتخب هنرمندان گرافیست و با موضوع دهه ولایت به قاب تصویر، برگزار می شود.

 

مترو برای دانشجویان و دانش آموزان رایگان است

محمد احمدی بافنده مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به رایگان بودن خدمات مترو تهران در روز اول مهر اظهار داشت: طرح استقبال از مهر درشرکت بهره برداری مترو تهران از یک ماه پیش آغاز شده است،که استفاده حداکثری از توان مترو، آمادگی برای اعزام قطارهای فوق‌العاده در زمان‌های پرتردد، ارائه برنامه‌های ویژه فرهنگی و بهینه سازی فضای ایستگاهی از جمله اقدامات این طرح است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار