انتقاد علیخانی از انتصاب افراد بازنشسته در شهرداری تهران

رئیس کمیسیون عمران حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: طبق قانون مصوب سال 95، بکارگیری بازنشستگان ممنوع است به جز موارد استثنا که آن هم نیاز به مجوز دارد و نباید هیچ بازنشسته‌ای به کار گرفته شود.

انتقاد علیخانی از انتصاب افراد بازنشسته در شهرداری تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛محمد علیخانی عضو شورای شهر تهران،ری وتجریش در تذکر پیش از دستور ششمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان مصوبه سال 95 در صحن علنی اظهار کرد: قانون مداری از شعارهای اصلی ما اصلاح‌طلبان است، بنابراین به آن باید ملزم باشیم.

وی ادامه داد: طبق قانون مصوب سال 95، بکارگیری بازنشستگان ممنوع است به جز موارد استثنا که آن هم نیاز به مجوز دارد و نباید هیچ بازنشسته‌ای به کار گرفته شود.

عضو شورای شهر تهران،ری و تجریش افزود: از چهار معاون جدید منتخب شهردار سه نفر آنها بازنشسته هستند و با بررسی‌هایی که بنده کردم جزء استثناها نیز قرار ندارند.

وی خاطرنشان کرد: طبق تبصره شماره یک قانون عدم بکارگیری بازنشستگان، صرفا ایثارگران، فرزندان شاهد و جانبازان هفتاد درصد به بالا و بازنشسته‌های نیروهای مسلح و وزارت اطلاعات و یا دارندگان مجوز خاص از سوی رهبری شامل استثنا در این قانون هستند.

در ادامه هاشمی رئیس شورای شهر تهران با مزاح عنوان کرد: ای کاش آقای نجفی هر چهار معاون خود را از بازنشستگان انتخاب می‌کرد تا به یک باره برای همه آنها مجوز اخذ کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۱۹ شهريور ۱۳۹۶
این بازنشسته ها برخی شون ميذارن بقیه جوان ها کار گیر بيارند یا تا موت میان
آخرین اخبار