معاون شهردار تهران مطرح کرد؛

ممنوعیت تردد کامیونت حامل مواد غذایی در هفته اول مهر

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران در صحن علنی شورا گفت: تردد کامیونت های حامل مواد غذایی از ساعت 5:30 تا 10:30 صبح در هفته اول مهر ماه ممنوع است.

ممنوعیت تردد کامیونت حامل مواد غذایی در هفته اول مهربه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پورسید آقایی در صحن علنی ششمین جلسه شورای شهر تهران در ارائه برنامه های ستاد استقبال از مهر و تدابیر اتخاذ شده جهت رفع ترافیک ابتدای پاییز اظهار کرد: تردد کامیونت های حامل مواد غذایی که به سوپر مارکت‌ها سرویس‌دهی می‌کنند باعث ایجاد ترافیک خواهد شد.

وی افزود: برای کنترل ترافیک ابتدای مهر ماه قرار شد از تردد کامیونت های حامل مواد غذایی از ساعت 5:30 تا 10:30 صبح در هفته اول مهر جلوگیری شود، با این اقدام بیش از 12 درصد ترافیک کنترل شده است.

وی با تاکید بر اجرای این قانون از شرکت‌های مختلف در این خصوص خواستار همکاری‌ و تعامل شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران گفت: یکی از بزرگ‌ترین معضلات تهران حمل‌ونقل و ترافیک است.

پور سید آقایی با اشاره به اینکه باید برای حل معضل حمل‌ونقل و ترافیک به سمت اجرای قوانین و مقررات برویم،‌ گفت: تهران نیاز به یک جراحی دارد و برای اینکه بتوان معضلات این شهر را حل کرد، باید چندین جراحی صورت بگیرد و در این راستا توسعه حمل‌ونقل عمومی با رویکرد مترو در اولویت قرار گرفته است.

وی گفت:از اول مهرماه نخستین آزمون جدی شهرداری تهران برای قضاوت مردم انجام می‌شود و بنده قبل از اینکه در این سمت منتصب شوم و حکم بنده صادر شود، درخواست کردم ستاد مهر هرچه سریع‌تر تشکیل شود و در این ستاد اقدامات خوبی صورت گرفته است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران با بیان اینکه دو هفته اول مهرماه اوج ترافیک شهر تهران خواهد بود، تصریح کرد: 16 درصد سفرها در این دو هفته آموزشی است و با توجه به اینکه سرویس مدارس کامل نیستند، در دو هفته اول ترافیک بیشتری خواهیم داشت.

پورسید آقایی با اشاره به اینکه قبل از آغاز سال تحصیلی قراردادهای سرویس مدارس منعقد شده و نظارت بر سرویس‌ها نیز برعهده سازمان تاکسیرانی است، افزود: با توجه به مذاکرات صورت گرفته با سازمان آموزش و پرورش، نظارت بر روی سرویس‌های مدارس با سازمان تاکسیرانی بوده، اما انعقاد قرارداد با مناطق آموزش و پرورش است.

وی ادامه داد: از دولت درخواست کرده‌ایم در دو هفته اول کارکنان ساعت کارشان 9 صبح باشد تا بتوانند فرزندان خود را نیز به مدارس برسانند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران افزود: اقدامات عمرانی از آغاز شروع مدارس در اطراف مدارس متوقف می‌شود و تا دو هفته بعد از مهرماه اقدامات عمرانی صورت نخواهد گرفت.

پورسید آقایی در رابطه با استفاده از خودروهای استاندارد برای سرویس مدارس گفت: به دنبال آن هستیم که برای سرویس‌های مدارس از خودروهای استاندارد استفاده کنیم.

انتهای پیام/

توقف اقدامات عمرانی شهر تهران همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار