درویش:

دوره جدید مدیریت شهری، دوران طلایی مترو است/ اعضای جدید باید حاشیه‌ها را کنار بگذارند

مدیر عامل سابق شرکت مترو گفت: دوره جدید مدیریت شهری به دلیل آشنایی اعضای آن با جزییات مترو، دوران طلایی برای مترو محسوب می‌شود.

دوره جدید مدیریت شهری، دوران طلایی مترو است/ اعضای جدید باید حاشیه‌ها را کنار بگذارندبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هابیل درویش مدیرعامل سابق شرکت مترو تهران در جلسه مشترک با اعضای هیئت مدیره جدید که امروز(شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: همه قسمت های مترو مهم است، اما بهره برداری آن به دلیل اینکه یک کار خدماتی بوده، مهم است و کسی که ریاست آن را بر عهده می گیرد و تیمی که با آن همکاری می کنند باید آشنا به اصول مترو باشند و حاشیه ها را کنار بگذارند تا موفق شوند.

وی افزود: افرادی که در این دوره مسئولیت شورای شهر و مدیریتی را بر عهده دارند مانند آقای هاشمی، پورسید آقایی و غیره شانس مترو را در پیشرفت افزایش می دهند به شرطی که از حاشیه ها دوری کنند، از این رو این دوران را برای مترو، دوران طلایی می نامیم.

درویش عنوان کرد: به همین دلیل در این دوره شانس پیشرفت در مترو بالا می رود، اما اگر بخواهیم حاشیه درست کنیم، نمی توانیم پیشرفتی داشته باشیم و باید تعامل وجود داشته باشد که این امر بسیار مهم است.

مدیرعامل سابق شرکت مترو تهران با بیان اینکه به همراه تعامل، داشتن استقلال نیز بسیار مهم است، خاطر نشان کرد: هر مشکلی در مترو قابل حل است، اما در این میان تنها مشکل حاشیه سازی قابل حل نیست.

وی در پایان گفت: موفقیت هر شرکت در قالب قانون تجارت است و هماهنگ کننده اعضا هیئت مدیره است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار