فرمانده کل انتظامی کشور:

پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد/ طرح نور ادامه دارد

سردار احمدرضا رادان گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.

سردار احمدرضا رادان در قرارگاه طرح نور، که به صورت ویدئو کنفرانس با سراسر کشور برگزار شد، اظهار داشت: من با قاطعیت اعلام می‌کنم که در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس‌تر از این ماموریت وجود ندارد و خوشبختانه آن گونه که نشان می‌دهد به لطف خداوند متعال و تلاش و جدیت همکاران، پیامد‌های طرح بسیار مطلوب و قابل قبول بوده است.

وی افزود: وظیفه و تکلیف قانونی و شرعی ما حکم می‌کند که این ماموریت را با جدیت و دقت و هوشمندانه استمرار بخشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: پلیس در موضوع خودرو‌های توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.

سردار رادان یاد آور شد: برابر گزارش‌های دریافتی نود درصد تذکر گیرندگان رفتار و پوشش خویش را اصلاح و با پلیس همکاری نموده اند.

وی در پایان گفت: پلیس در کنار اجرای طرح نور، هیچ گاه از دیگر ماموریت‌های خود از جمله مبارزه با مواد مخدر، سرقت و اراذل و اوباش غافل نخواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
از مامورینتان بخواهید الکی گزارش بدحجابی در بعضی خودروها را به خاطر پر کردن سهمیه جریمه هایشان ننویسند. خدا را در نظر داشته باشند، مردم را به دردسر نیندازند. چون این گزارش های الکی یعنی محکوم کردن بعضی افراد بدون محاکمه است.در این مملکت گزارش دروغ بعضی مامورین، شده وحی منزل و بعضی افراد بدون محاکمه بلا اثتثنا محکومند و حق اعتراض هم ندارند.
یکی از دوستانم که در اسنپ کار میکندو دو بار تذکر بدحجابی مسافر در خودرو گرفت، رفت که ماشین را در پارکینگ یک هفته توقیفش را انجام بدهد.متصدی پارکینگ به وی گفت باید یک میلیون بدهی تا ماشینت را پذیرش کنم. اعتراض کرد که چرا باید یک میلیون بدم؟ گفت چون ماشین باید با جرثقیل به پارکینگ منتقل شود یک ونیم میلیون پول جرثقیل هست، چون داوطلبانه آوردی 500 تومان به نفعت خواهد بود اگر1 میلیون را پرداخت کنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
بله کاملا مشخصه که هیچ ماموریتی جز بازداشت و گیردادن به تار موی زن و بچه مردم برای شما حساس نیست ، علت گسترش ناامنی و زورگیری و سرقت مسلحانه در کشور به همین علت هست چون نیروی انتظامی وظیفه ذاتی خود را که مقابله با دزدها و قاتلین و قاچاقچیان مواد مخدر و زورگیرها... بوده را فراموش کرده و نیروهای خود را به دنبال تار موی بانوان فرستاده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
شکست این طرح کاملا قطعی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
با زور نمی توان مردم را به انجام کاری واداشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کاملا مشخصه که سخنان شما ، حرف ملت ایران نیست ، اگر می‌خواستید رفراندوم برگزار می‌کردید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
باید دولت آلمان از فروش تجهیزات و خودرو به نیروی انتظامی خودداری کند
آخرین اخبار