استقبال باشکوه از کنگره آیت الله ملک حسینی

بیش از هزار نفر از چهر‌ه های علمی، فرهنگی، مذهبی و سیاسی کشور و استان در کنگره آیت الله ملک حسینی ره در دانشگاه یاسوج حضور دارند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   استقبال ازاین آیین به حدی است که سالن 7000نفری محل کنگره پر شده و جمعیت زیادی از جوانان و دانشجویان دانشگاه های استان در بیرون از سالن حضور دارند، این در حالی است که 600 نفر برای شرکت در این مراسم دعوت شده است.

حضرات آیات عظام میلانی،نعیم آبادی، حسینی بوشهری و بهشتی اعضای خبرگان رهبری،هاشمی سرپرست وزارت علوم سردار جمشیدی، سردار شهابی فر، نمایندگان مردم در مجلس، نوذری استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد، اعضای خبرگان رهبری از مهمانان ویژه این همایش هستند.

در این همایش یکروزه که با پیام آیت الله لطف اله صافی گلپایگانی آغاز شد شرکت کنندگان و سخنرانان ویژه از جمله آیت اله بهشتی،هاشمی سرپرست وزارت علوم،استاندار و آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی با بیان ویژگی‌های شخصیتی، نقش و جایگاه علمی، فقهی و سیاسی جایگاه مردمی و خدمات ارزشمند این عالم ربانی را برای حاضران تبیین کردند.

نماینده، ولی فقیه در استان نکوداشت آیت الله ملکه حسینی را پاسداشت و تکریم علم جهاد و مردمداری عنوان کرد و گفت: چنین برنامه‌هایی نه تنها تکریم عالم است بلکه موجب شور و نشاط اجتماعی و ترویج روحیه انفاق و شور ونشاط اجتماعی است.

در حاشیه کنگره نمایشگاهی از آثار آیت الله ملک حسینی (ره) نیز برپا شده است.

انتهای پیام/ش

برگزاری باشکوه کنگره آیت الله ملک حسینی در یاسوج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.