کنگره ملی آیت الله ملک حسینی (ره) بایددرشان ایشان برگزار شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نخستین کنگره ملی آیت الله ملک حسینی (ره) باید با تمام توان درخور شان ایشان برگزار شود و در برگزاری این کنگره از حواشی پرهیز شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  علی محمد احمدی در جلسه هم اندیشی و هماهنگی برگزاری کنگره ملی آیت الله ملک حسینی (ره) که با حضور معاونین و مدیران استان برگزار شد اظهار کرد: این اتفاق در معرفی این چهره ماندگار و مردمی بسیار قابل تقدیر است.
وی با اشاره به اینکه حساسیت ها نشان می دهد که باید دقت مان را بیشترکنیم و با حدس و گمان صحبت نکنیم، ابراز داشت:در مورد حضور مردم عادی در این همایش باید تمهیدات جدیدی را بیندیشیم و همان میزان را مناسب بدانیم.
استاندار تصریح کرد:در حال رایزنی هستیم که وزیر ارشاددر این کنگره بزرگ شرکت کنند و حضور سرپرست وزارت علوم در این کنگره حتمی شده است .
احمدی در مورد استفاده از خودروهای حامل مسوولان گفت:باید در همه موضوعات دقت کنیم که خدایی نکرده مشکلی پیش نیاید.
وی خاطر نشان کرد:کنگره ملی آیت الله ملکی حسینی (ره) باید با تمام توان درخور شان ایشان برگزار شود و در برگزاری این کنگره از حواشی پرهیز شود.

استاندار تصریح کرد: صدا و سیمای استان تمهیداتی داشته باشد که این کنگره از شبکه های استانی نیز پخش شود.

نخستین کنگره ملی آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی (ره) چهارم آبان امسال در یاسوج برگزار می شود.
آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی (ره) نماینده مجلس خبرگان رهبری از استان کهگیلویه و بویراحمد در دوره چهارم و نماینده ولی فقیه در این استان بود.
آیت الله ملک حسینی در ۱۲ آبان ۱۳۹۱ش براثر بیماری در شیراز درگذشت و در جوار بارگاه امامزاده قاسم یاسوج به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/غ

حضور سرپرست وزارت علوم در کنگره کنگره ملی آیت الله ملک حسینی (ره)

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.