دعوت از 600 مهمان برگزیده برای حضور در کنگره آیت الله ملک حسینی (ره)

رئیس دانشگاه یاسوج گفت: در این کنگره ۶۰۰ مهمان برگزیده اعم از استاندار پیشین استان، شهرداران پیشین و حتی چهره برترکشوری و استانی حضور خواهند داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛،محمود رضا رحیمی در نشست هماهنگی برگزاری کنگره آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی که با حضور استاندار، معاونین و مدیران استان در استانداری کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد افزود: برخی هماهنگی ها برای برگزاری هر چه باشکوه تر این کنگره انام شده و در کمیته های مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.
وی بیان کرد: ۲۵مقاله به دبیرخانه این کنگره ارسال شده که از این تعداد ۱۵مقاله تایید و ۲مقاله به عنوان برتر انتخاب شد.

رحیمی به حضور مهمانان کشوری در این کنگره خبر داد و گفت:حضرت آیت الله میلانی و حضرت آیت الله بهشتی به عنوان سخنران ودکتر سید ضیاء هاشمی سرپرست وزارت علوم و دکتر صالحی امیری وزیر فرهنگ در این کنگره به عنوان مهمان حضور خواهند داست.

رئیس دانشگاه یاسوج گفت: در این کنگره ۶۰۰ مهمان برگزیده اعم از استاندار پیشین استان، شهرداران پیشین و حتی چهره برترکشوری و استانی حضور خواهند داشت.

وی یکی از نگرانی ها را تقارن کنگره با سالگرد ایت الله ملک حسینی (ره) دانست و افزود:در همین زمینه باید راهکارهای جدیدی ر باید اتخاذ کنیم.

نماینده حوزه علمیه قم نیز در این نشست گفت: از نظر حوزوی ما را درگیر نکردند و اگر فردا دیدم که درگزارش های علمی طلبه ها حضور کم رنگی داشتند به خاطر موضوع اسکان است که امروز جا برای طلبه ها نیست.

وی ادامه داد:جایگاه ایت الله ملک حسینی (ره) به گونه ای است که ورود حوزویان در این کنگره بسیار حایز اهمیت بوده و هست.

مسوول هماهنگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمدگفت:در خصوص مکان برای اسکان سپاه فتح استان می توانن همکاری کند.

سرهنگ داریوش مثنوی افزود:در خصوص همایش برای مهمان ویژه که تشریفات خاص را می پذیرند در تالار لاله حاضریم از این عزیزان پذیرایی کنیم.

 انتهای پیام/غ

حضور مهمانان برگزیده در کنگره آیت الله ملک حسینی (ره)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.